http://www.lakerslakejer.com/Invasion Zelda`z!
Se Södertälje-Växjö Lakers den 13/11 på storbildsskärm.
Måndagen den 13/11 spelar Växjö Lakers mot Södertälje på bortais. Matchen är tv-sänd och kommer att visas på storbildsskäm.
Zelda`z öppnar upp portarna för oss redan klockan 16.00.
Matchen börjar 19.00.
Mat och dryck kommer att serveras och kvällens meny är (alkoholfria alternativ finns).
Hamburgertallrik + öl 90:-
Planka + öl 100 :-
Alla till Zelda`z!
SSK - LAKERS På Zeldaz på måndag
Moderators: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator
SSK - LAKERS På Zeldaz på måndag
Ifall ni missat:
-
- c/o LL´s Forum
Efter matchen igår så tänkte jag det blir nog ingen zeldaz me tanke på hur utspelade vi var.
Men jag VET att lakers kan mycket bättre än man visade igår och att endast släppa in 3 mål med så dåligt spel som lakers visade upp kan det bara bli bättre.
Jag kommer självklart till zeldaz för att se en seger
Men jag VET att lakers kan mycket bättre än man visade igår och att endast släppa in 3 mål med så dåligt spel som lakers visade upp kan det bara bli bättre.
Jag kommer självklart till zeldaz för att se en seger

"- Jag kan ärligt talat säga att det var en av de bästa tiderna i mitt liv." / Shjon Podein om tiden i Växjö
-
- Styrelsen Lakers Lakejer
- Medgångssupportern
- Site Admin
-
- c/o LL´s Forum
den här matchen går ju bara att bli bättre från lakers håll.
Tycker vi visade SSK alldeles för mycket respekt från början och var kanske lite rädda vilket syntes.
jag tror att vi får se ett disciplinerat växjö lakers som plockar poäng.
Vi ska höras ända från zeldaz
Tycker vi visade SSK alldeles för mycket respekt från början och var kanske lite rädda vilket syntes.
jag tror att vi får se ett disciplinerat växjö lakers som plockar poäng.
Vi ska höras ända från zeldaz
"- Jag kan ärligt talat säga att det var en av de bästa tiderna i mitt liv." / Shjon Podein om tiden i Växjö
- challe_berglund
- Forumproffs
-
- Styrelsen Lakers Lakejer
-
- c/o LL´s Forum
Kan vi bli upp mot 50 pers kanske ?.
Själv kommer jag och bringar med mig 3 kompisar.
Till matchen :
Idag hoppas jag lakers gör en bättre match än man gjorde här i Lakerdome. stor revansch har vi att utkräva.
Jag tror på kryss 3-3 och vinst på övertid för lakers
Själv kommer jag och bringar med mig 3 kompisar.
Till matchen :
Idag hoppas jag lakers gör en bättre match än man gjorde här i Lakerdome. stor revansch har vi att utkräva.
Jag tror på kryss 3-3 och vinst på övertid för lakers
-
- c/o LL´s Forum
-
- c/o LL´s Forum
du brukar ju alltid vara pessimist och nu tror till och med du på knökafullt.Per Carlsson wrote:50?
Jag tror stället kommer bli knökafullt.
Jag tror att de som har sportexpressen hemma kommer att stanna hemma och kolla på den där.
SSK sänder även gratis webbradio för de som varken har sportexpressen eller kan ta sig till Zelda'z.
Vi övriga går dock till favoritpuben Zelda'z
-
- c/o LL´s Forum
Om både Rögle, Almtuna och Leksand har snott poäng av SSK i Scaniarinken så ska väl för helfvete Växjö Lakers också kunna göra det. Men då måste spelet bli avsevärt mycket bättre än vad det var i onsdag, för då var det inte mycket att hänga i julagranen. Helt rätt av Coach Kempe att ställa Peter Andersson mellan stolparna, han nollade ju trots allt SSK senast. Håll tätt bakåt i början och sätt chanserna - träffa mål. Med handen på hjärtat så gjorde ju faktisktt Enroth några idioträddningar i onsdags, hade vi fått utdelning där så, vem vet? Kunde vi nypa Knätoffsarna på bortaplan så skall väl inte detta vara en omöjlighet. Men som sagt, det blir tufft, förbannat tufft detta. Hela 'hockeysverige' kommer att titta på matchen så hoppas att laget gör en helgjuten insats...
KÄMPA VÄXJÖ LAKERS!!
/T5!!
KÄMPA VÄXJÖ LAKERS!!
/T5!!
[b][size=134]TALA ÄR GULD - TIGA ÄR SILVER[/size][/b]
- Åryd Lakej
- Forumdemon