Växjö Lakers - Södertälje
Moderators: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator
-
- c/o LL´s Forum
Växjö Lakers - Södertälje
Nästa hemmamatch!!.
Nu när jag startat tråden vet jag inte hur det går ikväll men allt tyder på att det kan bli fullsatt denna match.
Jag kommer själv förköpa ståplatsbiljett för första gången på säsongen.
Det här kommer bli den tuffaste drabbningen i lakerdome hittils.
Tror det blir MINST 3500 och kan även bli fullsatt.
Här har vi chansen att dra ifrån södertälje oavsett hur det går ikväll.
om hallen kokade mot Björköven kan jag inte ens föreställa mig hur den kommer att koka mot SSK.
Operation Fyll hallen
Nu när jag startat tråden vet jag inte hur det går ikväll men allt tyder på att det kan bli fullsatt denna match.
Jag kommer själv förköpa ståplatsbiljett för första gången på säsongen.
Det här kommer bli den tuffaste drabbningen i lakerdome hittils.
Tror det blir MINST 3500 och kan även bli fullsatt.
Här har vi chansen att dra ifrån södertälje oavsett hur det går ikväll.
om hallen kokade mot Björköven kan jag inte ens föreställa mig hur den kommer att koka mot SSK.
Operation Fyll hallen
"- Jag kan ärligt talat säga att det var en av de bästa tiderna i mitt liv." / Shjon Podein om tiden i Växjö
- Ambassador
- Forumproffs
-
- c/o LL´s Forum
-
- c/o LL´s Forum
- challe_berglund
- Forumproffs
Jupp, tor på en målsnål tillställning där individuella misstag kommer avgöra..
Växjös tre mål görs av:
1-0 Jarno
2-0 Markusson (PP)
3-1 Andersson (öppen kasse), slutresultat
3082 åskådare (betalande)
Växjös tre mål görs av:
1-0 Jarno
2-0 Markusson (PP)
3082 åskådare (betalande)
Last edited by challe_berglund on 6 November 2006, 14:01, edited 1 time in total.
Åk skridskor luajävel!
-
- c/o LL´s Forum
challe_berglund wrote:Jupp, tor på en målsnål tillställning där individuella misstag kommer avgöra..
Växjös tre mål görs av:
1-0 Jarno
2-0 Markusson (PP)
3082 åskådare
kan stämma förutom åskådarna.
måste komma mnst 3500.
Jag börjar tveka om det endast var 2700 mot löven för visst var det mycket mer än mot Nybro ? , både i klacken och på sittplats..
"- Jag kan ärligt talat säga att det var en av de bästa tiderna i mitt liv." / Shjon Podein om tiden i Växjö
- challe_berglund
- Forumproffs
- Åryd Lakej
- Forumdemon
-
- c/o LL´s Forum
ja fyfan den här matchen kommer vara oerhört viktig.
Ska vi fortsätta imponera och plocka 3 poäng?.
Vi kan inte vara helt missnöjda med 1 eller 2 poäng heller.
Jag längtar redan , trots att man sitter hemma och är sjuk så finns det inte ens på kartan att man missar denna matchen
Ska vi fortsätta imponera och plocka 3 poäng?.
Vi kan inte vara helt missnöjda med 1 eller 2 poäng heller.
Jag längtar redan , trots att man sitter hemma och är sjuk så finns det inte ens på kartan att man missar denna matchen
-
- Inaktiverad användare
Kommer att bli en intressant match, Lakers har fått sin första motgång i och med Stigs skada, HUR hanterar LAGET detta?
Tror KEMPEMO kan hantera detta, som vanligt hoppas jag på att Lakers klarar att genomföra en bra Hockeymatch mot ännu en stark motståndare.
Full fart mot 7:e plats.
Tror KEMPEMO kan hantera detta, som vanligt hoppas jag på att Lakers klarar att genomföra en bra Hockeymatch mot ännu en stark motståndare.
Full fart mot 7:e plats.
In Hinkum Veritas
-
- c/o LL´s Forum
- Kanonkalle
- Forumamatör
....
...är inte Andrée bänkad i SSK blir svårt för honom att göra mål då
"Once a laker, always a laker."
-
- c/o LL´s Forum
Det finns mig veterligen ingen policy kring när LL skall ge någon ett speciellt välkomnande, men jag personligen tycker inte AP behöver något extra. SSK är välkomna hit på onsdag och i det laget spelar Andree Persson. Det kan ibland bli för mycket av det goda. Tröjor skall hängas upp, flaggor skall skapas, stående ovationer, telegram och jag vet inte vad.
Inom sinom tid kommer vi säkert ha någon som spelat i klubben i varje allsvenskt lag. Andree Persson är en duktig hockeyspelare och en hyvens kille på alla sätt. Han gjorde sitt bästa i alla lägen när han representerade oss och det respekterar jag. Men nu tillhör han motståndet och det är bra med det.
Inom sinom tid kommer vi säkert ha någon som spelat i klubben i varje allsvenskt lag. Andree Persson är en duktig hockeyspelare och en hyvens kille på alla sätt. Han gjorde sitt bästa i alla lägen när han representerade oss och det respekterar jag. Men nu tillhör han motståndet och det är bra med det.
- Dragkampslakej
- Forumdemon
Jag tror laget tycker det är de roligaste matcherna som spelas denna månad. Måste givetvis vara en extra sporre att ha möjligheten att slå ett lag som kommer från elitserien och utalat att de ska upp igen utan pardon. Saviano saknas givetvis men resten av laget är också grymt bra med gott självförtroende. Som jag skrivit inför varje match gäller det att vara på tårna 60 minuter och undvika för många besök på botbänken. Åka skridskor hela tiden!
Hockey går ut på att göra fler mål än motståndaren!
-
- Inaktiverad användare
-
- c/o LL´s Forum
NEDOMANSKY wrote:Rätt nivå är lagd vad gäller Hyllningar, Dalle OK. Andre ingenting.
Skulle Podein dyka upp, om ens på läktaren så tycker jag en applåd dock är OK
om podein skulle kommit hade hallen kokat tror jag
- Kanonkalle
- Forumamatör
Tror och hoppas att det blir vinst med 4-2.
Men att det skulle bli över 3000 bara för att Södertälje kommer är nog att ta i. Tyvärr verkar det vara svårt att locka marginalåskådarna till ishallen. Den trogna publiken på 2400-2500 kommer ju alltid men att det skulle komma fler från växjötrakten för att titta på Södertälje tror jag inte på. Från kringelstaden kommer väl endast ett fåtal, skulle jag tro.
Men att det skulle bli över 3000 bara för att Södertälje kommer är nog att ta i. Tyvärr verkar det vara svårt att locka marginalåskådarna till ishallen. Den trogna publiken på 2400-2500 kommer ju alltid men att det skulle komma fler från växjötrakten för att titta på Södertälje tror jag inte på. Från kringelstaden kommer väl endast ett fåtal, skulle jag tro.
Växjö Lakers, vinner mot alla!
-
- c/o LL´s Forum