SAVIANO

Här diskuterar du allmänt hockeysnack.

Moderators: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator

Post Reply
tomazzz
Forumamatör

SAVIANO

Post by tomazzz »

håller på att försöka fixa ett gäng matchtröjer usa s tröjer ska göra allt för att hylla steve skriv som svar här om det är nån mer som vill ha så ska jag nog fixa det hoppas jag. tänkte att vi ska ha dom på oss när vi möter rögle hemma TÄNKER PÅ DIG STEVE
baronen
Forumentusiast

Post by baronen »

skulle jag kunna tänka mig, mycket bra idé!
bara det inte blir för dyrt, som en matchtröja för 4-500 spänn
tomazzz
Forumamatör

Post by tomazzz »

nä det kommer inte kosta er en enda krona bara jag får tillbaka tröjorna efter matchen ni kommer få dom innan matchen hoppas nu att många vill ha det och att jag kan fixa det men som det värka så kommer det nog gå
Putte#24
c/o LL´s Forum

Post by Putte#24 »

Han dog inte...
dolitle
c/o LL´s Forum

Post by dolitle »

Nej tack, jag väljer att hylla Steve på annat sätt. På Växjö Lakers matcher är det VLH:s matchtröja som gäller för mig.
[b]Klubb Poseidon is the shit[/b]
antonius
Forumentusiast

Post by antonius »

jag tycker att vi ska ha dem iallafall, ellerr usa oh:n och sen en banderoll där det stor stiig eller ngt som tifo.
Angel Islet Army
Dragkampslakej
Forumdemon

Post by Dragkampslakej »

Steve är jättebra och det är tråkigt medskador men sånt händer. Om klacken fokuserar på Steves skada så kanske laget också fokuserar fel. Använd Lakerströjor på Lakers matcher. En banderoll med en hälsning till Saviano räcker gott och så har ju redan LL:s ledning deklarerat att de jobbar på att få fram något till honom.
Hockey går ut på att göra fler mål än motståndaren!
alfax
c/o LL´s Forum

Post by alfax »

Är helt överens med dej Dragare... Lakers är så bra i år att vi faller inte med en spelare och skador kommer det är alla medvetna om eller?? ,nu drabbade det vår önskespelare som visat sig vara en artist på isen.Men vad hjälper det med tröjor i andras färger än LAKERS.Nej köp Lakerströjor och hedra Steve han är Lakersspelare och vad jag förstått så uppskattar han Lakejerna och då ska väl vi visa tillbaka ,LAKERSTRÖJA PÅ OCH VISA ATT VI STÄLLER UPP FÖR DET SOM STEVE ÄLSKAR LAKERS OCH LAKEJERNA!!!
Ingen match är spelad förrän den är slut!
Post Reply