klart det var trist, men jag är ändå imponerad över hur bra vi klarat oss från skador tidigare..
Vet inte hur många de var, men kanske bortåt ett tusental, och de lät som tiotusen. Supportrar och spelare och ledare älskade varandra där ute på isen. Det var gott att se på.
Känns som en något difus diagnos
Men han skulle runda Rögles mål i jakt på en Rögleback ni vet hur snabb han är han tar svängen lite snålt och slår lätt i målet och faller handlöst mot sargen. Så antingen knäet när han fastnade i målet eller huvudet när han damade i sargen eller vad som helst som går sönder i sargsmällen. Vet inte om man kan säga så men en hjärnskakning är ju snabbaste läkningen på en vecka tio dagar sen brukar man ju vara tillbaka trasiga knän kan ju vara hur drygt som helst
Han låg ju kvar en bra stund och direkt er ledning var framme så kallade han på båren. När han togs över isen höll han sig för huvudet men om det var för att han hade ont eller han var ledsen vet jag inte
Vet inte hur många de var, men kanske bortåt ett tusental, och de lät som tiotusen. Supportrar och spelare och ledare älskade varandra där ute på isen. Det var gott att se på.
Nästa år ska vi fan värva Wolverine... kan bryta ryggraden, vila ett byte å sen gå in och dmoinera igen...
Det här var värre än något, hittills har allt gått som på räls och med denna fartfyllda skidskoåkare i spetsen för det mesta. Ja, då kommer väl antagligen vändningen också. Borta resten av säsongen? ja, allt annat är väl inte troligt. Den roligaste spelarkarraktären vi haft och nu är det troligen över. jag finner inte ord.
Detta var det absolut VÄRSTA som kunde hända spelartruppen, speciellt när vi nu är så in i helfvetes på gång. Stiig 'Stikkan' Saviano kanske är borta resten av säsongen - FY FAAAAAAAN!
Jahopp, vad händer nu, ska han ersättas med en annan producerande spelare? Vart man nu får tag på en sådan...
Tungt, riktigt tungt...
/T5!!
[b][size=134]TALA ÄR GULD - TIGA ÄR SILVER[/size][/b]
Räven wrote:Det går inte hitta en Steve till, för det finns bara en. Det är skräp att rubba ett självspelande piano, med den trygghet och glädjen laget utstrålat.
Ja, de finns bara en Steve.
Men det försvann för många tangenter på de självspelade pianot för att inte försöka ersätta dem.
Visst kommer han att behöva ersättas om det nu är så att det är slut för Steve, när det gäller hockey i Lakers, det förstår jag. Men att hitta en ersättare är svårare än att plocka vitsippor just nu. Det värsta är att det är mer som kan falla i och med detta. jag orkar inte tänka på det bara.
Jag kom att tänka på en sak i denna bedrövliga stund. Om man leker med tanken att Steve kan komma igen efter jul inför den förhoppningsvis spännande avslutningen, kan då hans sexmånaderskontrakt "avslutas" nu och forsätta när han förhoppningsvis är igång igen?
fan vad ledsen man blir känns så jävla jobbigt nu. vet inte vad man ska skriva men jag tycker att på onsdag så måste lakers lakejer ordna en stor jävla flagga eller nått där det står steve vi tänker på dig. den ska fan täcka hela västra stå kom igen nu så fixar vi detta