TV 4+
Moderators: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator
TV 4+
TV 4+ var riktigt nöjda med arrangemanget och matchens inramning igår. VLH skötte sig utmärkt med att ta hand om deras peronal.
En tekniker jag pratade med från TV 4+ sa att man märker vilka som vill ha tv sändningar och vilka som inte vill och eftersom VLH skötte den kväll perfekt och med tanke på tabelläget som det ser ut nu så kommer det säkerligen att bli fler matcher från Lakerdome denna vinter.
En tekniker jag pratade med från TV 4+ sa att man märker vilka som vill ha tv sändningar och vilka som inte vill och eftersom VLH skötte den kväll perfekt och med tanke på tabelläget som det ser ut nu så kommer det säkerligen att bli fler matcher från Lakerdome denna vinter.
Re: TV 4+
Hänger väl dock ihop lite med vad TV publiken vill se. Det går bra för Växjö nu, men trots det är väl det inget lag som en stor grupp ute i stugorna utanför Växjö vill se?MEL wrote:TV 4+ var riktigt nöjda med arrangemanget och matchens inramning igår. VLH skötte sig utmärkt med att ta hand om deras peronal.
- Åryd Lakej
- Forumdemon
¨Mygel wrote:Hänger väl dock ihop lite med vad TV publiken vill se. Det går bra för Växjö nu, men trots det är väl det inget lag som en stor grupp ute i stugorna utanför Växjö vill se?MEL wrote:TV 4+ var riktigt nöjda med arrangemanget och matchens inramning igår. VLH skötte sig utmärkt med att ta hand om deras peronal.
Nä tyvär är det väl så,men om vi kan hålla oss kvar bland dom fyra första,vinna ngr mer matcher mot dom sk välkända lagen,så skrivs det mer om oss å mer vill se vad Lakers presterar.
Vi får se vad tv-bilagornas veckans topplista visarMygel wrote:Hänger väl dock ihop lite med vad TV publiken vill se. Det går bra för Växjö nu, men trots det är väl det inget lag som en stor grupp ute i stugorna utanför Växjö vill se?

1 Växjö Lakers - Björlöven - 2 000 000 tittare
2 På Spåret - 1 900 000
3 Bingolotto - 1 850 000
4 Deal or No Deal - 1 500 000
5 Aktuellt - 1 000 000
99 Livet på landet - Den skånska myllan - 2 tittare