Räven wrote:Nej, det är anmärkningsvärt vad de startat dåligt. Man kan undra hur de själva ser på problemet?
Det har de redan högljutt och med viss emfas berättat på diverse forum. Det är domarnas fel. Och motståndarnas. Fast just nu verkar det mest vara Stefan Bengtzéns fel. Lite förvirrad blir man allt Avgå alla! verkar f ö vara en gångbar fras i västra Örebro län nu på höstkanten.
Men vad vet jag, jag är ju bara en stackars östdansk som egentligen borde ha sett mitt lag förlora för Båbbkatts var ju bättre och vi hade bara tur och dessutom var domaren för dålig och hånade unge herr Wessner när han ville föra en saklig diskussion utan könsord om vad som föranlett hans tidiga dusch. Som om inte det skulle räcka så blåste det när de skulle köra ner från de djupa skogarna. Inte för att jag tror deras placering varar, men jag kan ju inte förneka att jag finner visst nöje i honkatternas nuvarande predikament.
Båbbkatts till nedre kvalserien!
/TT
"Vi är alltid starka nog att stå ut med andras motgångar" -- Francois de Rochefoucauld ~1650
...och en klarsynt BIK-supporter ger sin syn på det inträffade, följande rader saxat från deras forum:
"Ja är inte på samma ställe nu som för 10 årsedan. För 10 årsedan var de bara 2 årsedan sverige tog brons i fotboll, nu är de 12 årsedan."
Japp! Alltid retar det nån!
Skämt åsido, så tolkar jag det faktiskt. Niklas-Med-Det-Svåra-Efternamnet kan kanske komma tillbaka men jag tror inte det. Att sedan ledningen säger att man har fortsatt förtroende är ju bara spel för galleriet, hade man haft fullt förtroende för huvudcoachen hade han inte fått kliva åt sidan
Primeau wrote:Japp! Alltid retar det nån!
Skämt åsido, så tolkar jag det faktiskt. Niklas-Med-Det-Svåra-Efternamnet kan kanske komma tillbaka men jag tror inte det. Att sedan ledningen säger att man har fortsatt förtroende är ju bara spel för galleriet, hade man haft fullt förtroende för huvudcoachen hade han inte fått kliva åt sidan
Men tränaren är ju kvar. De har ju bara utökat hans stab med en person till så nu är de tre, eller har jag missuppfattat något???
Igår vann dom, nu är Niklas-Med-Det-Svåra-Efternamnet bara lite åt sidan och ifall man nu kanske möjligen var missnöjd med tränarna innan är man nog inte det längre. Kanske. Skrev jag verkligen "...där rök tränaren"? Kolla mitt inlägg igen