Man är lite tudelad faktiskt, effekterna på isen är helt kanon, det som inte känns helt hundra är att det är lite för mörkt när de äntrar isen, det blir mer som skuggor som åker in.
Fär gärna vara lite hårdare musik som verkligen taggar både spelare och publik , man ska få rysningar när Lakers Äntrar Arenan
Sen tror jag det är väldigt viktigt att det inte blir för stora takskiften i musiken, vi som har trumman att klappa efter löser det lätt , men är man på sittplats blir det gärna otakt och då slutar folk klappa , villket inte är bra för stämningen.
Räven wrote: effekterna på isen är helt kanon, det som inte känns helt hundra är att det är lite för mörkt när de äntrar isen, det blir mer som skuggor som åker in.
Helt korrekt , tycker att då ska det tändas upp ,typ när man presenterar målvakten men i större format.
Tycker musiken och effekterna är bra......men saknar ngn slags strålkastare direkt på spelarna när de åker in på isen.......för de syns inte alls......
Cilla wrote:Tycker musiken och effekterna är bra......men saknar ngn slags strålkastare direkt på spelarna när de åker in på isen.......för de syns inte alls......
Cilla : precis vad jag skrev i mitt inlägg ,vi är helt överens.
<>-<>-<>-<>-<>-<>-<>-<>-<>-<>-<>-<>
For security reasons,you are advised to keep your winning information confidential untill your goal is complete and ready to enjoy.