Tror inte han menade att vi kommer överrösta er,men Du skrev ju att Ni inte hört någonting innan så något kommer Ni nog få höra ändå.
Härligt med supportrar som kan skriva med glimten i ögat och inte bara kasta skit på varandra.
Säg till Fjällssen att nu är det dags att bjuda på något.
Fjellsén wrote:Givetvis ska det bjudas.
Blir det Ängelholm för dig Alfax?
Förlåt min felstavelse av ditt namn
Har inte bestämt mig ännu hur jag ska göra,men det lutar nog åt att det blir Ängelholm.
Saknar dej och våra hockeysamtal på City-Gross.
Fjellsén wrote:Givetvis ska det bjudas.
Blir det Ängelholm för dig Alfax?
Förlåt min felstavelse av ditt namn
Har inte bestämt mig ännu hur jag ska göra,men det lutar nog åt att det blir Ängelholm.
Saknar dej och våra hockeysamtal på City-Gross.
Ingen fara, är van vid att folk har svårt med namnet
Ja, det var trevliga diskussioner vi hade.
Roligt att det går bra för bägge. Får bara hoppas att Rögle drar längsta strået.
Och du kan dra åt helv.......Nä , just det, så får man ju inte säga!
Det är ju dit vi ska på söndag...
Så sant, så sant, det är bara ett lag som inte tycker det är ett helvete att äntra isen i Ängelholm. Och det laget heter inte Växjö Lakers om vi säger så
RoyalAIA wrote:Och på söndag ska ni även få höra på hockey sveriges genom tiderna feaste ramsa, det är bara att lyssna och njuta ska jag säga er
"Heja Rögle friskt humör, Kenny är en damfrisör!"???
Vet inte hur många de var, men kanske bortåt ett tusental, och de lät som tiotusen. Supportrar och spelare och ledare älskade varandra där ute på isen. Det var gott att se på.
Fjellsén wrote:Seriefinal?
Det lär det inte vara när ni förlorat mot Leksand och löven!!!
Nehe ?.
blev 2-3 till oss idag tydligen och jag tror vi funderar på att ta ännu en trea på fredag.
Seriefinal eller ej , rögle ska kämpa för poäng på söndag
"- Jag kan ärligt talat säga att det var en av de bästa tiderna i mitt liv." / Shjon Podein om tiden i Växjö
Per Carlsson wrote:Får inte bli för många bara för fler än 200 platser på bortastå får vi inte av Rögle.
Njae, Rögle BK skulle säkert kunna tänka sig att sälja fler biljetter till er, era pengar luktar inte mer än andras. Dock skulle nog brandmyndigheten ha vissa synpunkter. Alldeles bortsett från att det skulle bli rätt trångt för er Jag antar att ifall det finns intresse för att sitta bland folk som vill åka med er så kan ni försöka boka ev återstående sittplatser på balkongen och sekt A (långsidan närmast under spetälskehyllan) men det är upp till er om ni vill ta på er det extrajobbet.
/TT
"Vi är alltid starka nog att stå ut med andras motgångar" -- Francois de Rochefoucauld ~1650
Vi har varit i kontakt med Rögle om fler biljetter för längeseda för våra planer var att vi skulle storsatsa till denna resan, men tyvärr fanns det inte något alternativ till det pga av säkerhet och att man i Ängelholm ansåg sig själva fylla resterande platser med egen hemmapublik. Tyvärr, det hade vart skoj med storsatsning på denna resan.
122 st anmälda nu! Pratade med Siv på Rögles kansli igår. Det finns fortfarande sittplatser för dem som önskar sitta istället. Obs! begränsat antal. Kolla gärna med kansliet på tel. 0431-445495.