Bra jobbat av klacksektionen!
Moderatorer: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator
- Dragkampslakej
- Forumdemon
bara som en "styrning" skapade jag tråden för att ge lite beröm till de som sliter med allt jobb inför, under och efter matcherna med att skapa stämmning i Lakerdoome eller Växjö ishall för den som så önskar. Det är så lätt att tala om när allting är fel så jag tycker det inte är mer än rätt att man talar om när det är rätt också. Så därför bra jobbat av alla inblandade lakejer på västra stå! Speciellt de som lägger ner massor av tid!
Hockey går ut på att göra fler mål än motståndaren!
-
- Inaktiverad användare
-
- c/o LL´s Forum
Läste också det.
Jag håller med det är de bästa sättet att pusha på spelarna och jag tror det ger spelarna bra självförtronde.
Sedan vi började med det innan nationalsången har vi faktiskt inte förlorat en enda match i lakerdome
Jag håller med det är de bästa sättet att pusha på spelarna och jag tror det ger spelarna bra självförtronde.
Sedan vi började med det innan nationalsången har vi faktiskt inte förlorat en enda match i lakerdome
"- Jag kan ärligt talat säga att det var en av de bästa tiderna i mitt liv." / Shjon Podein om tiden i Växjö
-
- c/o LL´s Forum
Idag tycker jag vi vek ner oss för lätt speciellt i 3e perioden.
Det är när lakers har de tungt vi ska stötta dem ännu mer , de va nära vi gjorde en ''aik'' igen.
Nu gäller det att sjunga 100% på matcherna hela november för att vi ska klara av att hänga med i toppen.
Det är när lakers har de tungt vi ska stötta dem ännu mer , de va nära vi gjorde en ''aik'' igen.
Nu gäller det att sjunga 100% på matcherna hela november för att vi ska klara av att hänga med i toppen.
"- Jag kan ärligt talat säga att det var en av de bästa tiderna i mitt liv." / Shjon Podein om tiden i Växjö
-
- c/o LL´s Forum
-
- Inaktiverad användare
Det största problemet är att även dom som inte ens klappar händer är hänvisade till Västra, i alla fall verkar det som om dom inte vill stå på andra sidan av anledningar som inte kunna se resultattavlan mm. Det stod en snubbe framför mig som mitt i allt ståhej inte ens klappade händerna!?!?
Är det okey att ge dom en orre då???
”Demokrati är det fenomen då det inkompetenta flertalet
ges möjlighet att välja det korrupta fåtalet.”
G. B. Shaw
ges möjlighet att välja det korrupta fåtalet.”
G. B. Shaw
-
- c/o LL´s Forum
Charlamov skrev:Det största problemet är att även dom som inte ens klappar händer är hänvisade till Västra, i alla fall verkar det som om dom inte vill stå på andra sidan av anledningar som inte kunna se resultattavlan mm. Det stod en snubbe framför mig som mitt i allt ståhej inte ens klappade händerna!?!?
Västra stås affärside '' Stå upp för VLH och Klappa och sjung som alla andra ''
Bara ge han en snyting om han inte klappar
- Dragkampslakej
- Forumdemon
-
- c/o LL´s Forum
-
- Forumdemon
- Dragkampslakej
- Forumdemon
bobba skrev:jo måste bara säga en sak som kanske inte tillhör ämnet men...ännu ett lag har snottat en ramsa av oss....http://www.norr.worldnet.se/~green/film ... 061020.wmv cirka 1.35 in i filmen
Skandal. Har för mig att jag läste någonstans att en löven person var sur på lakejerna efter 7-2 matchen, eftersom han tyckte att vi snott "deras ramsa" Moooooooaaaaaahhhhh PINSAMT att dom klagar på att vi snor andras ramsor. Nästa lika pinsamt som AIA:s bajtning av bajens ååå åh åh åh ååå vi är bajen från söder, söderbröder dom glöder ååå åh åh åh ååå eller nått liknande PINSAMT PINSAMT PINSAMT PINSAMT PINSAMT PINSAMT
I always tell the truth, even when i lie
- Lord_Mörrum2
- Forumamatör
kAOs skrev:Finns det inga filmer på de andra tifona som gjorts?
menar du på några av Lakers tifon så har jag två filmer här :
http://youtube.com/watch?v=0rwjawbTVow
http://youtube.com/watch?v=L65NlZysw7M& ... ed&search=