Vlket lag har du minst sympati för?
Moderators: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator
Vlket lag har du minst sympati för?
Vilket lag i hockeyallsvenskan har du minst sympati för? Jag personligen har aldrig haft speciellt mycket övers för Världsmästarna från söder - Bandyklubben. Att dom dessutom nu, enligt dom själva, är landslagsmässiga med sina landslagsspelare gör ju det hela än mer komiskt. Nåväl, vi får väl se hur det går, och vilka som skall hängas...
Vad tycker du - motivera gärna.
/T5!!
Vad tycker du - motivera gärna.
/T5!!
[b][size=134]TALA ÄR GULD - TIGA ÄR SILVER[/size][/b]
-
- c/o LL´s Forum
aik har alltid varit ett STORT hatobjekt. Spelar ingen roll vilken sport eller vilka motståndare. Varje dag aik förlorar firar jag.
leksand har blivit lite av en bubblare på senare år. dryga fans och gulligull i massmedia är väl dom största anledningarna.
Sen har vi ju lag som bofors, rögle och hammarby som man bara hatar för att alla som håller på dom är dumma i huvudet.
leksand har blivit lite av en bubblare på senare år. dryga fans och gulligull i massmedia är väl dom största anledningarna.
Sen har vi ju lag som bofors, rögle och hammarby som man bara hatar för att alla som håller på dom är dumma i huvudet.
Småland- been there, done that.
-
- Forumdemon
Bofors är det enda laget som man verkligen ogillar och önskar all motgång (bortsett från M*F då)
Växjö är popcorn och flams, sånt tar man inte på allvar.
Leksand borde spela i rosa dräkter, så gulliga som dem är.
Lag som jag kan känna sympati med är annars Björklöven, Hammarby och AIK, mest bara för att där finns en hel del kultur
Sundsvall, Huddinge, Nybro och Arboga är helt harmlösa och intetsägande.
VIK är rätt äckliga, men ändå inte tillräckligt.
Växjö är popcorn och flams, sånt tar man inte på allvar.
Leksand borde spela i rosa dräkter, så gulliga som dem är.
Lag som jag kan känna sympati med är annars Björklöven, Hammarby och AIK, mest bara för att där finns en hel del kultur
Sundsvall, Huddinge, Nybro och Arboga är helt harmlösa och intetsägande.
VIK är rätt äckliga, men ändå inte tillräckligt.
-
- Inaktiverad användare
Rögle har alltid spelat en MYCKET sevärd och snabb ishockey, är sen gammalt ett av seriens attraktivaste lag att skåda. Att ogilla Rögle med anledning av deras fans ska inte blandas ihop med lagets SPEL.
Det var en gång då KULTURLÖSA Lakers inte fanns, dessvärre, då fick Sunnerbohov många besök, man gladdes då åt derbyna mellan Troja vs Rögle med bröderna Elvenes tex.
Man gladdes däremot inte av klubben som införde det mördande tråkiga 1-3-1 nämligen Huddinge, därför får de min röst.
Numera spelar de nog annorlunda med tanke på att en spelare som Linus Klasen finns i laget, vi får se i år.
Det var en gång då KULTURLÖSA Lakers inte fanns, dessvärre, då fick Sunnerbohov många besök, man gladdes då åt derbyna mellan Troja vs Rögle med bröderna Elvenes tex.
Man gladdes däremot inte av klubben som införde det mördande tråkiga 1-3-1 nämligen Huddinge, därför får de min röst.
Numera spelar de nog annorlunda med tanke på att en spelare som Linus Klasen finns i laget, vi får se i år.
In Hinkum Veritas
Charlamov wrote:Rögle!!! Så tillvida att det e det laget som jag helst ser Lakers förnedra. Att supportrarna sen har Sveriges största storhetsvansinne underlättar.
Du måste skämta! Man kan säkert säga en hel del om mitt lag och supportrar, men att snacka om storhetsvansinne som Lakers supporter, är inte det att kasta sten i glashus??????
Ruppo, min flitiga forumskamrat, man måste väl kunna slängkäftas på forumet UTAN att det skall behöva bli 'sandlådevarning'. Jag ser fram mot en Waltin säsong - för Rögle alltså. Att landslagsmässiga Rögle är i allsvenskan är ju egentligen helt obegripligt, bli det inte elitserien i år så är det ju en flopp...flopparnas flopp! Tränare, assisterande tränare, sportchef och ordförande i den klubben vet inte vad dom gett sig in på...hang 'em high!
...brukar det låta...
/T5!!
...brukar det låta...
/T5!!
[b][size=134]TALA ÄR GULD - TIGA ÄR SILVER[/size][/b]
-
- c/o LL´s Forum
- Re Animator
- Forumamatör
Min röst går till Leksand. Bara för att det ska gullas så otroligt med dom hela tiden (kanske inte deras eget fel igentligen) och att de fått såå många fans tack vare massmedias gull. Det är ballt att va Leksing!Kvalificerar man sig eller inte så är det resultatet som gäller. Inte att det är blåa stjärnor på magen. "Hela Sverige gråter" jasch!
Annars var Bofors och Nybban heta kandidater. Apropå Rögles fans så har dom vatt ganska "flängda" men jag tycker nog det blivit bättre och dom vet verkligen hur det ska gå till på läktarn.
Annars var Bofors och Nybban heta kandidater. Apropå Rögles fans så har dom vatt ganska "flängda" men jag tycker nog det blivit bättre och dom vet verkligen hur det ska gå till på läktarn.
Ta stark senap på hockeyvurren de e tufft!
Tycker det är kul när det blir läktarmatch, tycker inte man kan kladdra ett helt lag efter vad några/någon skriver på forum. Vi har även en hel del skumma typer på andras och vårt egna forum.
Bättre Heja på sitt lag istället för att ödsla energi på andras olycka ! Tycker det skall vara låsvarning på tråden innan den ballar ur.
Men jag röstade iaf och la min röst på Leksand mest på grund av media gulligullande. Annars bryr jag mig inte om dem.
HEJA LAKERS !!!
Bättre Heja på sitt lag istället för att ödsla energi på andras olycka ! Tycker det skall vara låsvarning på tråden innan den ballar ur.
Men jag röstade iaf och la min röst på Leksand mest på grund av media gulligullande. Annars bryr jag mig inte om dem.
HEJA LAKERS !!!
- In hoc signo vinces -
[img]http://smileys.smileycentral.com/cat/20_2_75.gif[/img]
[img]http://smileys.smileycentral.com/cat/20_2_75.gif[/img]
Hmm, svårt att förklara varför man tycker si eller så: det kan vara enstaka, i andras ögon oftast bagatellartade, incidenter som gör att man känner avsky inför ett lag och dess spelare. Det börjar med en skitsak å så bara byggs det på med åren.
1. Nybro - för alla otäcka matchvändningar och för Åg**** hånflin!
2. Rögle - för att jag är avundsjuk på deras trubadur å för att många av spelarna filmar!
3. Bofors - för att dom är Bofors! Värmlänningar retar mej jag mej på i största allmänhet.
1. Nybro - för alla otäcka matchvändningar och för Åg**** hånflin!
2. Rögle - för att jag är avundsjuk på deras trubadur å för att många av spelarna filmar!
3. Bofors - för att dom är Bofors! Värmlänningar retar mej jag mej på i största allmänhet.
Skickat från min iPhone 6.0 via Pekfingret.
Re: Vlket lag har du minst sympati för?
c70t5 wrote:Vilket lag i hockeyallsvenskan har du minst sympati för?
/T5!!
Nybro!