Rapporter från tjeckien??
Moderators: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator
Rapporter från tjeckien??
ska det innte publiseras mer grejer från tjeckien resan???mer intervjuer med spelarna(intervju med dom nya spelarna har ju innte kommit än,dåligt),kort mm mm mm???varför skulle media följa med till tjeckien om man ändå inte gör något intresant där??har dom innte samlaty på sig en massa roliga saker som kort och intervjuer,märkligt.har dom bara legat på sofflocket och jäst eller???och kom nu inte med skitsnacket om att han mediagubben som var med har ett heltidsjobb vid sidan av detta för det har han värkligen inte.det han har är ett uselt intresse verkar det som för att göra något för suportrarna.pinsamt att kalla något för media och komunikation på hemsidan när det innte äns fungerar.URUSELT!!proffessionelt,snälla berätta för mig när hemsidan ska bli det??bortförklaringar värkar dom vara mycket bra på.
- Dragkampslakej
- Forumdemon
Tycker faktiskt att han e jävligt komisk
. Stavar som om han dammade tangentbordet med lill-Experten
Påminner en hel del om Robert Gustavsson i Manegen med Glenn Killing... om den där snubben som klagade på allt... "Ned med bron, ned med bron". Charmig på nåt sätt

Påminner en hel del om Robert Gustavsson i Manegen med Glenn Killing... om den där snubben som klagade på allt... "Ned med bron, ned med bron". Charmig på nåt sätt

”Demokrati är det fenomen då det inkompetenta flertalet
ges möjlighet att välja det korrupta fåtalet.”
G. B. Shaw
G. B. Shaw
- Dragkampslakej
- Forumdemon
Kan ju vara dyslexi som jag komiskt nog inte kan stava till. Ordblind alltså! Var mest det där om frugan och jobbet jag tycker är lägre än glocalnetCharlamov wrote:Tycker faktiskt att han e jävligt komisk. Stavar som om han dammade tangentbordet med lill-Experten
![]()
![]()
Hockey går ut på att göra fler mål än motståndaren!
Experten har rätt till sin åsikt, han håller sig inom ramarna. Han upplever hemsidans rapportering, uppenbarligen, som en tunna skit. Att han sedan, skriftligen, uttrycker sig aningen knackigt tycker jag inte behöver dra ner hans budskap. Alla behöver inte dela hans åsikt - vissa gör det. Freedom of speach kamrater!
/T5!!
/T5!!
[b][size=134]TALA ÄR GULD - TIGA ÄR SILVER[/size][/b]
Det JAG tycker e komiskt är att han vallfärdar till LL Klagomuren, stoppar fingrarna i halsen och kräker upp allt negativt han kan komma på (Ned med bron... Stoppa omoralen i musiken, he, he...). Har ALDRIG sett honom skriva något positivt. Visst har han all rätt att skriva vad han vill inom ramarna.
Erkänner... garvar högt varje gång jag ser ett Nytt inlägg med avsändare Experten... INNAN jag läst det. Fan ta mig komik på hög nivå
Erkänner... garvar högt varje gång jag ser ett Nytt inlägg med avsändare Experten... INNAN jag läst det. Fan ta mig komik på hög nivå

”Demokrati är det fenomen då det inkompetenta flertalet
G. B. Shaw
G. B. Shaw
Att beskylla Rickard Andersson för lathet och ointresse är inte bara att öppet bevisa sin okunskap, utan ett direkt påhopp!
Man får som sagt gärna ha en åsikt, men kan man inte på ett städat sätt framföra den så BÖR man låta bli.
Men, eftersom vi ändå är inne på den här banan så kan jag ju iaf få framföra att den såkallade "Experten" är den gnälligaste j-a barnrumpa som visat sej på det forumet. En värre energitjuv än en 30 år gammal varmvattenberedare som står i en oisolerad vedbod i Pajala...
*SUCK*
Man får som sagt gärna ha en åsikt, men kan man inte på ett städat sätt framföra den så BÖR man låta bli.
Men, eftersom vi ändå är inne på den här banan så kan jag ju iaf få framföra att den såkallade "Experten" är den gnälligaste j-a barnrumpa som visat sej på det forumet. En värre energitjuv än en 30 år gammal varmvattenberedare som står i en oisolerad vedbod i Pajala...
*SUCK*
Vet inte hur många de var, men kanske bortåt ett tusental, och de lät som tiotusen. Supportrar och spelare och ledare älskade varandra där ute på isen. Det var gott att se på.
-
- Styrelsen Lakers Lakejer