Finns ju ingen trumma eller någonting : ( Jag vet många som gärna hade stått i klacken än att sitta . Men när trumma o allt saknas så går ju alla och sätter sig. Ska vi visa tingsryd att vi är bäst elelr ? De har alltid klack med sig ju : ( Spelarna behöver ju klacken : D
kom igen nu Bobba..
vadå dåligt...vi ska stå där som idioter och skrika tills halsen blöder i ett halvår sen....det är helt ok att sitta ner i en träningsmatch hemma mot Taif den 10/8.....
Jag kan bara tala för mig själv, men jag känner inte att jag kan offra mig helhjärtat och hejja på laget som en tok när det är träningsmatch där man innerst inne självklart inte vill förlora, men inte heller bryr sig särskilt mkt om man vinner eller inte. Känns enbart avslaget på nåt sätt.
Men va så säker bobba, när det väl börjar hetta till och det närmar sig seriestart ska du se att att vi alla finns där på plats igen, lika taggade som alltid!
Toyspeed : Att bua har nästan aldrig varit förbjudet..däremot det som gröna bonde brigaden gör när en lakers spelare utgår är däremot strängt förbjudet tror ja ??
When we are good they never remember When we are bad they never forget
Toyspeed wrote:Jag tyckte de va intressant att klacken som brukar skrika "Aldrig hata bara älska" på matcherna buade ut TAIF när dom kom in på isen.
Ingen i den hemska gröna brigaden som är såna fruktansvärda svin enligt en del buade när Lakers kom in.
har LL lärt sig hata motståndare till säsong 06/07?
Du jag tror inte att man behöver ta så allvarligt på det bua det tror jag lakejerna har gjort i varenda match mot något felaktigt domslut eller så.
Däremot uppför vi oss under matcherna vilket det har varit lite si och så med från er sida.....
asså alla kommer sitta imon också det är ingen som vill offra sig på en träningsmatch (jag inräknad) så lägg ner tjatet om klack på en oviktig träningsmatch.
Vi kommer skrika hela säsongen sen
man behöver inte ens skrika för att tycke illa om nübban...
Vet inte hur många de var, men kanske bortåt ett tusental, och de lät som tiotusen. Supportrar och spelare och ledare älskade varandra där ute på isen. Det var gott att se på.
lakersfans_ wrote:Finns ju ingen trumma eller någonting : ( Jag vet många som gärna hade stått i klacken än att sitta . Men när trumma o allt saknas så går ju alla och sätter sig. Ska vi visa tingsryd att vi är bäst elelr ? De har alltid klack med sig ju : ( Spelarna behöver ju klacken : D
Går det inte ha klack utan trumma menar du? De va den korkaste undanflykten jag hört på länge. Men visst fortsätt så så kommer du ju iallafall ha rösten kvar när serien börjar!