Ditt öde är ju ändå inte värre än att en hel dag gå omkring och sjunga på Carolas Evighet...
ARGH! ibland är man för lobotomi on demand!
Vet inte hur många de var, men kanske bortåt ett tusental, och de lät som tiotusen. Supportrar och spelare och ledare älskade varandra där ute på isen. Det var gott att se på.
Jag kanske kan hjälpa...
För ögonblicket sjunger jag på Baloo's sång till mina kollegers glädje.. "Var nöjd med allt som livet ger och allting som du kring dig ser, glöm bort bekymmer sorger och besvär. Var glad och nöjd, för vet du vad? En björntjänst gör ju ingen glad. Var nöjd med livet som vi lever här.... "
Vill ni ha hela texten pluss annat gött att sjunga, kolla inn: http://www.algonet.se/~leljung/partyfun ... arnvis.htm
Fråga inte varför jag har just den sången på hjärnan, men den er käck och glad, precis som jag idag!
Och jag har en röst på den mest irriterande ringsingnalen. Finns på Sony Erikssons telefoner och börjar med "I'm in your lower left jacket pocket, Just kidding! That's the keys!.." HERREGUD! Han på SE som kom på den låten (för det MÅSTE vara en "han"!) förtjänar bajs i brevlådan
Visst Malul, visst sätter sig låten på hjärnan. Den är ju kanon bra att plugga till Man få inget gjort.
Jag känner en bot. Hon heter Anna Anna heter hon................................
Jag vågar inte klicka på era länkar pågrund att jag fortfarande inte har blivit utsatt för basshunter Anna ... ... Känns skönt att man inte hört den mer en dom typ 4 sec dom spelar på Tv-reklam . Alt detta pågrund av att ZTV blev 6:an och försvann hos oss
har du missat låten?
hörde den nog enbart under en kväll på Strand nyligen en cirkus 12 gånger!
sedan 3 ggr till på campingen på vägen hem...
sedan 2 ggr till frukosten och så vidare!
bra jobbat är det iaf
Behandla folk så att de inte kan göra detsamma mot dig.