En ganska trångsynt insändare , därför behöver väl inte ni vara på samma nivå.
Och du Ruppo!
Måste du komma med att han har blivit hotad av tingsrydare?
Det ända som tyder på det är en artikel i en oseriös tidning.
Dagens insändare i Smålandsposten
Moderators: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator
Om Du vill kalla SMP för oseriös får stå för Dej .
Men det lustiga i denna insändare är att han verkar varit med redan på 60-70-talet och då begriper jag inte varför han inte nämner att Tingsryd värvade sönder Växjöhockeyn både från Öster och IK, men då kanske det var KULTUR och TRADITION att värva.
HOCKEYN I SMÅLAND FÖDDES 1944 I VÄXJÖ!!!!!
Men det lustiga i denna insändare är att han verkar varit med redan på 60-70-talet och då begriper jag inte varför han inte nämner att Tingsryd värvade sönder Växjöhockeyn både från Öster och IK, men då kanske det var KULTUR och TRADITION att värva.
HOCKEYN I SMÅLAND FÖDDES 1944 I VÄXJÖ!!!!!
Ingen match är spelad förrän den är slut!
Lassemaja> Det är väl det hela insändaren handlar om från den gode ALF att Lakers värvar spelare utifrån och specifikt då från TAIF och var det inte så att ALF med undrade om vi inte skulle ta över både Dackehall mm och då undrade jag varför det är när Lakers värvar spelare som det bir sådant liv så man måste sätta sig och skriva insändare i tidningen när precis som du skriver alla lag värvar spelare och då sägs det inget om det.
Sedan att TAIF alltid varit en fantastiskt duktig plantskola likväl som Troja varit det och fått fram enormt många duktiga spelare skall ni vara stolta över, men jag ser inte skillnaden i varför det är rena krigsrubriken så fort Lakers värvar spelare och då genast blir kallade köpelag osv när stort sätt alla lag idag tack vare Bossmandomen och den stora rörligheten som finns bland spelare är tvingade att gå utanför sin egen verksamhet för att få till ett slagkraftig lag övergår mitt förstånd.
Sedan att TAIF alltid varit en fantastiskt duktig plantskola likväl som Troja varit det och fått fram enormt många duktiga spelare skall ni vara stolta över, men jag ser inte skillnaden i varför det är rena krigsrubriken så fort Lakers värvar spelare och då genast blir kallade köpelag osv när stort sätt alla lag idag tack vare Bossmandomen och den stora rörligheten som finns bland spelare är tvingade att gå utanför sin egen verksamhet för att få till ett slagkraftig lag övergår mitt förstånd.
Räven : varför avslöjar Du mej så här öppet ,det förstår väl alla att det är jag som varit med sen 60-talet och ALDRIG sett att Taif värvar en enda spelare ,när där är det egna produkter och KULTUR som gäller.Räven wrote:
För det är väl inte du Alfax, som har hittat på ett nytt efternamn?
![Laughing :lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)
Ingen match är spelad förrän den är slut!