bra jobbat!!!
trodde först peter andersson var tillbaka ifrån taif och blev lite shockad men hans namne har vi ju stött på otaliga ggr då han spelat riktigt bra!
klockren värvning!
Behandla folk så att de inte kan göra detsamma mot dig.
Det är återigen bara att gratulera till en hyfsad värvning i form av andremålvakt Peter Andersson. Peter säger själv att han har haft många skott på sig i Asien och därför har utvecklats och tycker det ska bli spännande att spela i hockeytokiga Växjö.
Nu finns det 4 st före detta Skövde IK spelare och ledare i Lakers. Men det kommer en till, en som jobbat med webbTV och på kansliet. Personen planerar att flytta ner i sommar och ska följa Lakers på nära håll. Om det är någon som känner en privat hyresvärd i eller utanför Växjö, maila gärna namn till Xoogman.
Det är synd att det är så långt till Skövde, annars hade det ju varit ett klockrent farmarlag till Lakers. Det tror jag hade fungerat utmärkt, då vi alltid har haft en god ton mellan oss, framförallt bland supportrarna, men även på klubbnivå.
(Lite vid sidan av ämnet för denna tråd, jag vet.)
Jag är Lakers-fan, vad fan är du?
Det ÄR pappa som bestämmer!
Man undrar bara lite hur smålandsposten har kunnat få reda på det här, eftersom att Lakers för någon vecka sedan sa att alla nyförvärv ska presenteras på Lakers hemsida FÖRST .- http://www.vaxjolakers.se/p3801/p3801_s ... rticle=848
Läs detta om ni inte redan gjort det.
Peter Andersson som andrakeeper i Växjö Lakers låter som riktigt ljuv musik för öronen. Skulle ryktet visa sig stämma så är det en mycket bra värvning av sportchef Evertsson. Slänger man en blänkare på Anderssons räddningsprocent så är den ju allt annat än dålig - i allsvenskan så hamnade han på stabila 91%. Jag hoppas verkligen att det stämmer.
Peter Andersson i kombination med en riktigt bra förstakeeper bådar gott för den stundande Lakerssäsongen, riktigt gott!
/T5!!
[b][size=134]TALA ÄR GULD - TIGA ÄR SILVER[/size][/b]
Enligt en annan intervju så säger evertsson att de skall träffa andramålvakten på måndag och lösa de sista pusselbitarna. Så Peter Andersson är inte lakers-spelare än och innan kontraktet är underskrivet publiserar inte hemsidan någonting.
- In hoc signo vinces -
[img]http://smileys.smileycentral.com/cat/20_2_75.gif[/img]
Det kan ju vara så med att EliteProspects tolkat det som står i SMP som att han är klar och därför lagt till Lakers som hans nästa klubb...men som Lobo skriver så tror jag inte heller det är klart för isf hade Lakers publicerat det!