Det är nu man ser vilka som är dom verkliga supportrarna.
Tyvärr verkar det som vi har en hel del medgångssupportrar i våra led.
Man kan väl inte missa säsongsavslutningen.
Jag är Lakers-fan, vad fan är du?
Det ÄR pappa som bestämmer!
Lakersfan_03 skrev:de sjöng bye bye växjö strax innan matchslutet , kanske sjunger lakejerna på samma ramsa imorgon
Varför skulle lakejerna sjunga "bye bye Växjö"?
Intressant att notera att "de Onämnbara" försöker fjäska för att få stöd till sitt lag i Kvalserien. Finns det någon sunt tänkande individ som förstår varför växjöfolk skulle bli hobby-miffon under kvalserien?
Ingen risk Patrik att jag åker och tittar på MIF ,då ser jag hellre när våra juniorer kvalar .Och intresset är nog inte stort, såg att det var 7 anmälda.
Tror F*n att de är taggade ,tänk om vi fått denna gratischans som de har fått tack vare Västeråsvinsten mot Björklöven då hade kanske till och med medgångssupportrarna varit taggade idag och följt med till årets sista match.
Ni som kommer till Ängelholm ikväll får med största sannolikhet få uppleva en mycket nervös stämning på läktarna.....
Kan knappt föreställa mig vilken ljudvolym det kommer att bli när det kommer upp SAIK -LÖVEN 3-0 på tavlan i mitten av andra....Däremot kan jag med säkerhet säga att det blir jävligt tyst när löven vänder och vinner:(
Dorza: tänk om det kommer upp tvärtom ,tror det mumlas mycket om läggmatch på Er läktare då,men sen vinner SAIK ,då tror jag det blir öronbedövande under förutsättningen att Ni har vunnit ... men jag ger ett varningstecken ,har snackat med en spelare idag ,ikväll ska Lakerspelarna ge allt, säsongens sista match ,förnedrande med de sista matcherna , Nu ska vi visa att vi hör hemma bland de bästa .
Hoppas på en härlig figth ikväll precis som det brukar vara mellan oss, och att Lakers är berredda att ge Er en match, sen är det inget att snacka om Ni vinner och Björklöven får stryk så är Ni de värdiga att spela kval , en tabell ljuger ALDRIG!
HELP !
det är ingen som ska me till Ängelholm som har vägarna förbi sandsbro eller någon som är grymmt snäll osm skulle vilja köra mej hit när vi är hemma i Växjö efter matchen ??? Ahhh vill me vill me aa hör av er
antingen Pm eller till 0768 89 93 44 MvhCoffe
Det är orättvist att jag inte kan se dessa filmer på grund av uppkopplingen här nere. Men om det handlar om ett AIA möte så kanske det kan stämma. Var några år sedan sist och visst ser jag mycket snyggare ut idag...