Rögle - Lakers
Moderatorer: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator
- Patrik_AIA
- Forumamatör
- Kontakt:
Lobo skrev:Vinner Lakers tycker jag att spelarna kan bjuda på wienervals till AIA...
Det krävs två för att dansa vals.
Om de skulle vinna så är de förmodligen värda segern men inte sjutton behöver de i så fall provocera hemmapubliken för att strö salt i såren?
Nu hoppas jag såklart att detta aldrig skall behöva inträffa, men det är en annan femma.
Väl mött i Ä-holm!
Har en känsla att de bara önskar att spela av den matchen och sedan få gå på vila.
Jag tror faktiskt att det är ett ganska så slitet lag, både mentalt och fysiskt. Truppen har som vi alla vet, varit på tok för tunn. Men vinsten av det är "massor" av sparade pengar, som kan användas till tränare och spelare för nästa säsong.
Jag tror faktiskt att det är ett ganska så slitet lag, både mentalt och fysiskt. Truppen har som vi alla vet, varit på tok för tunn. Men vinsten av det är "massor" av sparade pengar, som kan användas till tränare och spelare för nästa säsong.
"Var dig själv, det finns redan så många andra"
-
- c/o LL´s Forum
Jag kommer ihåg när Rögle var klara för SA , + klara seriesegrare , lakers kämpade för fullt för att nå ditt , men rögle vägrade ge oss ett enda poäng.
Vi ska göra likadant på onsdag , rögle tyvärr nu missar ni SA.
DET LOVAR JAG
DET LOVAR JAG
"- Jag kan ärligt talat säga att det var en av de bästa tiderna i mitt liv." / Shjon Podein om tiden i Växjö
Lakersfan_03 skrev:Jag kommer ihåg när Rögle var klara för SA , + klara seriesegrare , lakers kämpade för fullt för att nå ditt , men rögle vägrade ge oss ett enda poäng.
DET LOVAR JAG
Hur kan du lova det med den form/inställning som visats den senaste månaden? Eller är det så att du lyssnar på Fagervall att det skall krigasttill slutet och det känns "kanon" inför alla matcher?
Räven skrev:Jag tror faktiskt att det är ett ganska så slitet lag, både mentalt och fysiskt. Truppen har som vi alla vet, varit på tok för tunn.
Hear ye, hear ye!!!
Jag hoppast bara innerligen att de gör en sista kraftinsats, mosar ut den sista majonnäsen och tar en sista seger innan grillandet börjar.
Vet inte hur många de var, men kanske bortåt ett tusental, och de lät som tiotusen. Supportrar och spelare och ledare älskade varandra där ute på isen. Det var gott att se på.
Jo du buck, det hoppas jag också.
Men det verkar dock dröja ett tag innan grillsäsongen kommer. För ett år sedan satt vi på altanen (inglasad) kommande helg och jag grillade tredje helgen i mars, något man knappast lär göra i år. Hoppas dock på en varm sommar och mycket sol och bad. Och många kalla öl plus whisky.
Men det verkar dock dröja ett tag innan grillsäsongen kommer. För ett år sedan satt vi på altanen (inglasad) kommande helg och jag grillade tredje helgen i mars, något man knappast lär göra i år. Hoppas dock på en varm sommar och mycket sol och bad. Och många kalla öl plus whisky.
"Var dig själv, det finns redan så många andra"
Hitta nu inte på några dumheter på onsdag, hörrni!
Som t.ex. att få världens flyt i form av sargstudsar, domarbedömningar, styrningar via skridskor och sånt.
Rögle har varit givmilda med poängen till Växjö denna säsongen. Dags att bjuda tillbaka lite va
Som t.ex. att få världens flyt i form av sargstudsar, domarbedömningar, styrningar via skridskor och sånt.
Rögle har varit givmilda med poängen till Växjö denna säsongen. Dags att bjuda tillbaka lite va
En boll är ett uppochnervänt klot, fast mindre.
Hofnar naturligtsvis hoppas jag det blir en ärlig kamp ,med en domare som är konsvekent , när Du räknar upp dina exempel så kommer jag ihåg 3-3 matchen nere i Ängelholm och vilken sida var domaren då på .Men som sagt jag åker med mitt Lakers för att följa dem in i det sista ,vinner Ni matchen ,ja då får man bara konstatera att Ni är värda KS .
Men samtidigt slänger jag in en brasklapp matchen i Skellefteå kan mycket väl sluta med en björklövenvinst, utan som jag tror det blir snack om läggmatch .DERBY ÄR DERBY,det har vi väl sett inte minst när ni spelat jämna matcher mot MIF trots att de är hockeymässigt så mycket bättre.
Men samtidigt slänger jag in en brasklapp matchen i Skellefteå kan mycket väl sluta med en björklövenvinst, utan som jag tror det blir snack om läggmatch .DERBY ÄR DERBY,det har vi väl sett inte minst när ni spelat jämna matcher mot MIF trots att de är hockeymässigt så mycket bättre.
Ingen match är spelad förrän den är slut!
Alfax... det sista Skellefteå vill är att ha med Löven i KS!!! Fråga vem du vill i den stan så får dom rysningar bara av tanken att ha med Löven. Vi snackar gummiarmar och darrande knän hos Skelleftespelarna.
”Demokrati är det fenomen då det inkompetenta flertalet
ges möjlighet att välja det korrupta fåtalet.”
G. B. Shaw
G. B. Shaw
Challe ,jag vet inte men jag tror inte det är så ,att fansen hatar varandra och påstår så är en sak ,men spelarna som ju kommer i stort sett från hela Europa de har inga såna känslor.
Vad jag tror är att Skellefteå provar en hel del i denna match inför KS.
Sen ska man inte glömma det ekonomiska (vilket jag inte hoppas är avgörande )ett derby med i stort inga resekostnader ,mot att åka till skåne skulle uppskatta det till en 300.000 kr. skillnad.
Vad jag tror är att Skellefteå provar en hel del i denna match inför KS.
Sen ska man inte glömma det ekonomiska (vilket jag inte hoppas är avgörande )ett derby med i stort inga resekostnader ,mot att åka till skåne skulle uppskatta det till en 300.000 kr. skillnad.
Ingen match är spelad förrän den är slut!
serra skrev:OM jocke ska till Björklöven så kommer han nog att grilla spelarna hårt mot RBK.......
Å andra sidan har Löven allt i egna händer...
SAIK - Löven 4-3 SD
RBK - VLH 6-2
så spelar det liksom ingen roll hur mycket VLH står på tå eller inte.
har de inte visat vilja de senaste 7 matcherna så kommer vi inte att se något i denna match heller. Allt annat skulle göra mig förvånad...
alfax skrev:Sen ska man inte glömma det ekonomiska (vilket jag inte hoppas är avgörande )ett derby med i stort inga resekostnader ,mot att åka till skåne skulle uppskatta det till en 300.000 kr. skillnad.
Jämfört med vad en säsong i ES inbringar är det kaffepengar. Det handlar lika mkt om att Löven lyfter sig... värre än vad finnarna har gjort genom åren... mot JUST SAIK, som att SAIK får nervdaller.
Min chef skrev idag
Beträffande Löven så är det ett "spöke" som jag inte vill möta i slutspel!
Säger det mesta...
”Demokrati är det fenomen då det inkompetenta flertalet
G. B. Shaw
G. B. Shaw
Jag har tidigare för länge sen i en annan tråd framhållit att Skellefteå har en stor chans att kvala in i elitserien. Och tror det fortfarande oavsett hur det går mot Björklöven. Dessutom hoppas jag självfallet att Lakers, trots den senaste tidens trötthets- och uppgivenhets-syndrom, avslutar med att revanschera sig med en kanonmatch och spelar ut Rögle. Come on boys!
-
- c/o LL´s Forum
Malul skrev:vad tycker ni?skall vi inte slå rögle bara för att jävlas?=)
klart vi ska . rögle gjrde likadant när de var klara för SA.
Vi ska ge igen.
de sjöng bye bye växjö strax innan matchslutet , kanske sjunger lakejerna på samma ramsa imorgon
"- Jag kan ärligt talat säga att det var en av de bästa tiderna i mitt liv." / Shjon Podein om tiden i Växjö