Lakers-Iko
Moderatorer: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator
Lakers-Iko
Denna gång ska vi ta tre poäng till!
-
- c/o LL´s Forum
Kommer bli en riktigt viktig match på onsdag.
Bara för att IK inte har bra form just nu och vi vann senast med 6-2 ska vi inte tro det blir någon promenadseger.
IK har riktigt bra hemmafacit.
3 poäng på onsdag och jag blir helnöjd.
För er som inte har möjlighet att åka till Oskarshamn på onsdag så finns det Gratis Webbradio från Oskarshamns hemsida.
Bara för att IK inte har bra form just nu och vi vann senast med 6-2 ska vi inte tro det blir någon promenadseger.
IK har riktigt bra hemmafacit.
3 poäng på onsdag och jag blir helnöjd.
För er som inte har möjlighet att åka till Oskarshamn på onsdag så finns det Gratis Webbradio från Oskarshamns hemsida.
"- Jag kan ärligt talat säga att det var en av de bästa tiderna i mitt liv." / Shjon Podein om tiden i Växjö
som jag ser det så är det en cup nu,vinner vi går vi vidare och förlorar vi så är det slut med en tröstturnering som följd...
det vore ruskigt mäktigt att besegra iko ännu en gång,återstår att se om dom hinner byta ut spelsystem under den nye tränaren
det vore ruskigt mäktigt att besegra iko ännu en gång,återstår att se om dom hinner byta ut spelsystem under den nye tränaren
Behandla folk så att de inte kan göra detsamma mot dig.
Växjö Lakersissä!!
Växjö Lakersissä!!
Det farliga är väl ifall herr Broberg snodde med sej alla rosa, fluffiga handväskor från omklädningsrummet...
Om IK börjar spela så fysiskt som de brukade så kan det bli en tuff match.
Om IK börjar spela så fysiskt som de brukade så kan det bli en tuff match.
Vet inte hur många de var, men kanske bortåt ett tusental, och de lät som tiotusen. Supportrar och spelare och ledare älskade varandra där ute på isen. Det var gott att se på.
- Fröken Svår
- Forumproffs
-
- c/o LL´s Forum
-
- c/o LL´s Forum
-
- c/o LL´s Forum
- Dragkampslakej
- Forumdemon
IK är alltid svåra matcher anser jag. Dock tror jag de gjort bort sig i Broberg sparkas beslutet och sen tar de in en slagskämpe som Ekeroth istället. Ett rejält nerköp anser jag. Om Lakers gör första målet så hänger nog spelarna med huvudet sen och då kan allt hända. Men tufft och tät match som vanligt tror jag på.
Hockey går ut på att göra fler mål än motståndaren!
- Fröken Svår
- Forumproffs
Lakersfan_03 skrev:Då blir det webbradion imorgon på iks hemsida.
Får hoppas kommentatorerna inte är lika värdelösa som de i i träningsmatchen.
Det blir webbradio för min del också. hur dåliga var kommentatorerna sist? Dåliga, eller bara enögda?
I fredags mot AIK var ståckhålmarna ok tycker jag, även om de ett tag hade svårt att veta om lakers var från Växjö eller Västerås, men det kanske är någon sjukdom som "går" i Stockholmstrakten (jfr Bajen-matchen). AIK-snubbarna hade dessutom minst sju olika förnamn på Yngvesson... Torsten, Torbjörn, Torkel osv..
-
- c/o LL´s Forum
Fan va kul det ska bli ikväll hoppas lakers visar upp bra spel och att vi lyckas ta 3 mot Ik som är ruggigt bra på hemmaplan.
Hoppas även det åker en hel del bilar till oskarshamn ikväll det är trots allt derby och en viktig match för oss.
måste skandera '' Fagervall i lakers vi vill ha fagervall i lakers ''.
Hoppas även det åker en hel del bilar till oskarshamn ikväll det är trots allt derby och en viktig match för oss.
måste skandera '' Fagervall i lakers vi vill ha fagervall i lakers ''.
"- Jag kan ärligt talat säga att det var en av de bästa tiderna i mitt liv." / Shjon Podein om tiden i Växjö
Helvfete vilken viktig match det är i afton. Tre röda/gula/blåa pinnar är så viktiga för fortsättningen. Inte minst med tanke på att Växjö Lakers efter kvällens match har två matcher fler spelade än Rögle. Och på fredag gästar streckkonkurrenten Björklöven...
Det känns ändå på nått sätt som att Växjö Lakers har ett övertag på IKO. Växjö Lakers har faktiskt manövrerat ut IKO på ett lysande sätt i de två senaste matcherna. Dock så har IKO hemmaplan ikväll, Vi får väl se om det kan fälla avgörandet till deras fördel - men jag tror inte det. Växjö Lakers är inne i en jefligt positiv trend och är både kvickare och rappare på skridskona än IKO spelarna. Växjö Lakers har också, som jag ser det, en jäkla massa mer att spela för.
Turbulensen i IKO lägret måste vara till en nackdel för dom. Först så lämnar tränare Broberg laget, även forwarden Beck lämnar lämnar. Det står nu också klart att en av IKO's poängbästa backar lämnar laget - Aki Tuominen (2+11).
KÄMPA VÄXJÖ LAKERS!
/T5!!
Det känns ändå på nått sätt som att Växjö Lakers har ett övertag på IKO. Växjö Lakers har faktiskt manövrerat ut IKO på ett lysande sätt i de två senaste matcherna. Dock så har IKO hemmaplan ikväll, Vi får väl se om det kan fälla avgörandet till deras fördel - men jag tror inte det. Växjö Lakers är inne i en jefligt positiv trend och är både kvickare och rappare på skridskona än IKO spelarna. Växjö Lakers har också, som jag ser det, en jäkla massa mer att spela för.
Turbulensen i IKO lägret måste vara till en nackdel för dom. Först så lämnar tränare Broberg laget, även forwarden Beck lämnar lämnar. Det står nu också klart att en av IKO's poängbästa backar lämnar laget - Aki Tuominen (2+11).
KÄMPA VÄXJÖ LAKERS!
/T5!!
Senast redigerad av 1 C70T5, redigerad totalt 0 gånger.
[b][size=134]TALA ÄR GULD - TIGA ÄR SILVER[/size][/b]