Derbydags Lakers - Oskarshamn
Moderatorer: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator
- Slemklump
- Forumamatör
- Kontakt:
Jahopp... vad ska man säga...
Läktarmatchen lär bli jämn... tyvärr så är ni inte så bra på hemmaplan, men å andra sidan så blir inte vi så många i månn.... bara 25 pers i bussen, sedan ett gäng bilister... så det lär ju inte koka på samma sätt på läktaren tror jag inte... men vi ska göra ALLT för att höras bäst! Sedan så ska vi också se till att vinna.. IKO vinner med 4-2
Nämligen dags för det... Vi har faktist pinsammt nog bara en bortavinst denna säsongen, och det är mot nybro.. tragiskt. men i månn så kommer nästa bortavinst till oss, det är dags för det!
Väl mött i hallen och lycka till både på läktaren och på isen! vI ska ta båda fighterna!
Läktarmatchen lär bli jämn... tyvärr så är ni inte så bra på hemmaplan, men å andra sidan så blir inte vi så många i månn.... bara 25 pers i bussen, sedan ett gäng bilister... så det lär ju inte koka på samma sätt på läktaren tror jag inte... men vi ska göra ALLT för att höras bäst! Sedan så ska vi också se till att vinna.. IKO vinner med 4-2
Nämligen dags för det... Vi har faktist pinsammt nog bara en bortavinst denna säsongen, och det är mot nybro.. tragiskt. men i månn så kommer nästa bortavinst till oss, det är dags för det!
Väl mött i hallen och lycka till både på läktaren och på isen! vI ska ta båda fighterna!
[color=blue]Jag skiter i om laget spelar dåligt-bara vi vinner[/color]
Baloo skrev:PutteA skrev:Kungen: Så du menar att dom som vinner på isen, vinner även klackmatchen?
Jag kan bara utgå från mig själv men tyvärr så brukar det väl vara så. Det är alltid lättare/roligare att sjunga när man är go och glad. Dvs i medgång. .
Alltså FULL, menar du väl?
"Herr-bh, herr-bh, herr-bh..."
-
- c/o LL´s Forum
Alldeles riktigt. Vi sjöng hela matchen där precis som man ska.
Men det snackas om att ljudet ''dämpas'' i lakerdome , är det sant ? , Det är kanske då ''bortaklackar'' säger de ej hör oss.
För inte brukar lakejerna va tysta i en hel period ?
Men det snackas om att ljudet ''dämpas'' i lakerdome , är det sant ? , Det är kanske då ''bortaklackar'' säger de ej hör oss.
För inte brukar lakejerna va tysta i en hel period ?
"- Jag kan ärligt talat säga att det var en av de bästa tiderna i mitt liv." / Shjon Podein om tiden i Växjö
- PutteA
- Styrelsen Lakers Lakejer
- Kontakt:
Jag kan säga att när jag filmade tifot mot Rögle så stod jag på södra sitt, och hörde AIA väldigt bra, dom lät bra som dom brukar, men väl nere på Västra Stå igen, så hörde jag inte dom längre, och de tror jag gäller AIA också i de läget, tror inte dom hörde oss speiellt mycket heller. De e synd, men sådan är nog tyvärr verkligeheten i Lakerdome. Ljudet når helt enkelt inte från kortsida till kortsida.
Så är det med det, som det
är, me det som är, så är det
-
- c/o LL´s Forum
-
- c/o LL´s Forum
kommer ihåg när vi sjöng '' Sveriges bästa sittplats ja vi har sveriges bästa sittplats '' .
Om de har kunnat sjunga lite innan kan de nog fortfarande , tycker vi absoulut borde prova något med sittplats ikväll.
Om de har kunnat sjunga lite innan kan de nog fortfarande , tycker vi absoulut borde prova något med sittplats ikväll.
"- Jag kan ärligt talat säga att det var en av de bästa tiderna i mitt liv." / Shjon Podein om tiden i Växjö
-
- c/o LL´s Forum
- PutteA
- Styrelsen Lakers Lakejer
- Kontakt:
Kvällens randiga är: Tobias Soumela - Leader of the pack, Peter Sabelström och Johan Elgh tar hand om linjerna!
Senast redigerad av 1 PutteA, redigerad totalt 0 gånger.
Så är det med det, som det
Jag är definitivt inte orolig över att inte Aki Heino inte medverkar i kvällens match. De senaste matcherns som jag har sett honom så har svordomarna haglat - felpassningar, och spel med onödigt små marginaler, vilket har resulterat i livsfarliga spelvändningar. Kvällens match står inte och väger med Heinos vara eller icke vara. (...ja, jag vet att Aki Heino har bra +/-...)
Peter Messa, jag har aldrig sett maken till spelare som är så ofta skadad, riktigt tröttsamt faktiskt - porslinslirare? No further comments...
Däremot så blev jag oerhört glad när det stod klart att Jarno 'slitvargen' Pikkarainen skulle vara med - oerhört viktigt. Det var ju lite osäkert med hans medverkan i kvällens match, om jag förstått det hela rätt, efter matchen mot Hammarby. Även Markusson's medverkan var ju lite osäker, men även han är med, också otroligt viktigt för laget, våga spela fysiskt Markusson - smäll på (inom lagbokens gränser) utav bara helvfete!
En otroligt viktig MATCH står för dörren denna aftonen - säsongens viktigaste kanske. TRE pinnar är ett måste för en spännande fortsättning!
KÄMPA VÄXJÖ LAKERS!!
/T5!!
Peter Messa, jag har aldrig sett maken till spelare som är så ofta skadad, riktigt tröttsamt faktiskt - porslinslirare? No further comments...
Däremot så blev jag oerhört glad när det stod klart att Jarno 'slitvargen' Pikkarainen skulle vara med - oerhört viktigt. Det var ju lite osäkert med hans medverkan i kvällens match, om jag förstått det hela rätt, efter matchen mot Hammarby. Även Markusson's medverkan var ju lite osäker, men även han är med, också otroligt viktigt för laget, våga spela fysiskt Markusson - smäll på (inom lagbokens gränser) utav bara helvfete!
En otroligt viktig MATCH står för dörren denna aftonen - säsongens viktigaste kanske. TRE pinnar är ett måste för en spännande fortsättning!
KÄMPA VÄXJÖ LAKERS!!
/T5!!
[b][size=134]TALA ÄR GULD - TIGA ÄR SILVER[/size][/b]