Invasion Nybro ?.
Moderators: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator
-
- c/o LL´s Forum
Invasion Nybro ?.
Den 28e December möter Lakers Nybro på bortais.
Matchen Tv-Sänds även på Viasat Sport 1.
Det vore väll jäkligt kul om vi kunde vara nästan upp mot 1000 Lakejer där ?. Det vore ett J*vla tryck då också.
Första bortamatchen efter uppehållet i ett derby mot Nybro är väl en bra sattsning ?
ALLA TILL NYBRO 28:e
Det vore väll jäkligt kul om vi kunde vara nästan upp mot 1000 Lakejer där ?. Det vore ett J*vla tryck då också.
Första bortamatchen efter uppehållet i ett derby mot Nybro är väl en bra sattsning ?
"- Jag kan ärligt talat säga att det var en av de bästa tiderna i mitt liv." / Shjon Podein om tiden i Växjö
Re: Invasion Nybro ?.
först är det invasion ängelholm sen får vi väl se vad som händer.Lakersfan_03 wrote:Den 28e December möter Lakers Nybro på bortais.

Re: Invasion Nybro ?.
vi skulle väl ta upp hela stå nästan då juLakersfan_03 wrote:Den 28e December möter Lakers Nybro på bortais.

-
- c/o LL´s Forum
Precis. Lägg till också att matchen är tv-sänd. Men hela ståplatssektionen där vi står kanske inte är omöjligt att boka. Någon som vet hur många som går in där?erok wrote:Mot just Lakers brukar det bli en jävla massa nybrofans som söker sig till hallen.Det är kanske inte så konstigt med tanke på att det är ett så kallat derby och att lakers brukar har svårt mot just Nybro.
TP! Mannen, Myten, Frisyren...
-
- c/o LL´s Forum
Jag pratade med en som är från Nybro efter att du skrev detta och han kontaktade Vikings och dom hade INTE haft besök av Viasat.Meatrocker wrote:Har ni fått det bekräftat att matchen TV-sänds?
Jag har som sagt innan hört att så är icke fallet.
Fast nu var detta ett tag sen... Så i dagsläget vet jag inte om matchen kommer att sändas eller ej. Har försökt få kontakt med viasat men det gick inte.
http://www.hockeyallsvenskan.se/
gå ner och titta på tv sändningar så ser ni att nybro-lakers ska sändas den 28/12
gå ner och titta på tv sändningar så ser ni att nybro-lakers ska sändas den 28/12
I always tell the truth, even when i lie
Var det han som refererade när Nybro gick upp i allsvenskan,ja då är han oslagbar.Toby wrote:Ett tips!
Jag kommer tyvärr inte ihåg namnet på SR Kalmars hockeykommentator men vill ni lyssna på en opartisk kommentator som aldrig hetsar upp sig ,så ska ni lyssna på SR Kalmar.
Ingen match är spelad förrän den är slut!
-
- c/o LL´s Forum
Någon som vet med 100% om matchen ska sändas eller inte ?. Många säger så olika så att man blir förvirrad.
På hockeyallsvenskan.se står de dock att matchen sänds på Viasat.
Någon som kan mer m detta ?
"- Jag kan ärligt talat säga att det var en av de bästa tiderna i mitt liv." / Shjon Podein om tiden i Växjö
Spelar väl ingen roll vi är på läktarenLakersfan_03 wrote:Någon som vet med 100% om matchen ska sändas eller inte ?. Många säger så olika så att man blir förvirrad.

ALLA TILL NYBRO!!!!
Jag håller med det referatet när Nybro gick upp det slår med hästlängder den där norrmannen(kommer inte på namnet ) när Norge slog England i fotboll.Piggelin wrote:Alfax, det är nästan värt att stanna hemma och lyssna på Håkan Lönngren i radion. Hörde ett par inslag i Radio Kronoberg idag på morgonen. Han är outstanding.
MER HÅKAN LÖNNGREN I RADION!!!!!!!!!!
- Lakejer115
- Forumproffs
Jag kollade på AIK -HAMMARBY senast på Viasat 1...och då sa de att nästa hockeysändning var NYBRO-LAKERS.Lakersfan_03 wrote:Någon som vet med 100% om matchen ska sändas eller inte ?. Många säger så olika så att man blir förvirrad.
De har även idag visat reklam för matchen på Viasat.
-
- c/o LL´s Forum
Okej det var skönt o höra.Lakejer115 wrote:Jag kollade på AIK -HAMMARBY senast på Viasat 1...och då sa de att nästa hockeysändning var NYBRO-LAKERS.Lakersfan_03 wrote:Någon som vet med 100% om matchen ska sändas eller inte ?. Många säger så olika så att man blir förvirrad.
De har även idag visat reklam för matchen på Viasat.
Hoppas att alla åker till Nybro fast matchen sänds på tv.
Vem skulle kunna sitta hemma och kolla när man hör Lakejerna där i bakrunden hela matchen ?
Inte jag i varje fall.
ALLA TILL NYBRO
Jag gick in på visats hemsida igen och letade fram det här=
28 December 18.45 Ishockey: Nybro Vikings IF-Växjö Lakers HC
(Icehockey: HockeyAllsvenskan) HockeyAllsvenskan. Direkt. Viasat Sport 1 direktsänder från HockeyAllsvenskan. Totalt direktsänds 26 matcher från säsongen 2005-2006, med profiler som Kenny Jönsson, Marcus Ragnarsson, Magnus Wernblom och Peter Popovic. Dessutom med nyhetsbilder från Elitserien, analyser och debatt för att ge allt vad en hockeysupporter behöver.