Att han inte lyckades imponera på Nyköpings ledning behöver inte innebära så mycket, för det handlar väl ändå att få tag i just den spelartyp som laget behöver och han kan förhoppningsvis passa oss som handsken.
Först in, sist ut... det kommer man att sakna, helt klart!
Vet inte hur många de var, men kanske bortåt ett tusental, och de lät som tiotusen. Supportrar och spelare och ledare älskade varandra där ute på isen. Det var gott att se på.
Jag önskar också Dalle all lycka i världen, han är en bra kille och är utan tvekan säker på att den kommande tiden i norr kommer vara lyckosam för honom!!!! TAck för din tid hos oss....Trist att du lämnar
Viktor666 wrote:DALLE J, DALLE J! ÅÅ DALLE DALLE J!!!
Lycka till! Och TACK!!!
Sänder mina välgångsönsningar till Dej Dalle via Viktors inlägg.
GLÖMMER ALDRIG DIN DEBUT I LAKERS ,var inne och åkte en runda vid avblåsningarna och sen in och visa var Du gick för .
DALLE Du har varit med och byggt upp något stort i Växjö-hockeyn.
LYCKA TILL i framtiden!!
LAKEJERNA kommer ALDRIG att glömma DEJ!!
alfax wrote:Sänder mina välgångsönsningar till Dej Dalle via Viktors inlägg. GLÖMMER ALDRIG DIN DEBUT I LAKERS ,var inne och åkte en runda vid avblåsningarna och sen in och visa var Du gick för . DALLE Du har varit med och byggt upp något stort i Växjö-hockeyn. LYCKA TILL i framtiden!! LAKEJERNA kommer ALDRIG att glömma DEJ!!
Alfax, istället för att göra som dig och citera Viktor väljer jag istället dina ord, kan bara hålla med till fullo. Lycka till Dalle!!!
hockey spelas på is, inte konstigt om spelare blir kalla ibland
Nä, nä, jag vet inte heller med någon säkerhet, men varför får man hemlängtan så plötsligt, Dalle har ju trivts bra här tidigare under en hel del år till och med. Och jag tänker inte forska i det heller, men ibland ser det bättre ut att säga att det är en specifik orsak, än flera orsaker. Strunt i det nu, jag funderade lite för mig själv bara
Räven wrote:Nä, nä, jag vet inte heller med någon säkerhet, men varför får man hemlängtan så plötsligt, Dalle har ju trivts bra här tidigare under en hel del år till och med. Och jag tänker inte forska i det heller, men ibland ser det bättre ut att säga att det är en specifik orsak, än flera orsaker. Strunt i det nu, jag funderade lite för mig själv bara
Varför alla dessa konspirationsteorier? Hur vet du att Dalle har trivts så himla bra? Ingen vet väl vad han har tyckt innerst inne? Han kanske tyckte jättebra om Lakers men längtade hem till norrland helt enkelt?
Jovisst kan det vara så, men faktum är att han trivts väldigt bra här sedan han kom, detta enligt jobbarkompisar. Men det är hur det väl med det, jag kallar inte detta för konspirationsteoerier i allafall.
Tycker det är kul för Dalle, han har ju fått en ny start på karriären. FLyttat hem till hembyn o blivit mottagen som en kung, alla kompisar hemma o familjen, kunde nog inte bli mycket bättre för Dalle. Sen vet ju alla att det är stor skillnad på ettan o allsvenskan, så det finns ju inget som tyder på att han kommer lyckas i Björklöven bara för han har gjort 16 poäng i LN91. Men visst man ska aldrig säga aldrig nu när han är på "hemmaplan".
#54 wrote:Tycker det är kul för Dalle, han har ju fått en ny start på karriären. FLyttat hem till hembyn o blivit mottagen som en kung, alla kompisar hemma o familjen, kunde nog inte bli mycket bättre för Dalle. Sen vet ju alla att det är stor skillnad på ettan o allsvenskan, så det finns ju inget som tyder på att han kommer lyckas i Björklöven bara för han har gjort 16 poäng i LN91. Men visst man ska aldrig säga aldrig nu när han är på "hemmaplan".
har han redan gjort 16 p för LN91 ???
På hur många matcher ?.
tycker detta är riktigt positivt.
"- Jag kan ärligt talat säga att det var en av de bästa tiderna i mitt liv." / Shjon Podein om tiden i Växjö
#54 wrote:Tycker det är kul för Dalle, han har ju fått en ny start på karriären. FLyttat hem till hembyn o blivit mottagen som en kung, alla kompisar hemma o familjen, kunde nog inte bli mycket bättre för Dalle. Sen vet ju alla att det är stor skillnad på ettan o allsvenskan, så det finns ju inget som tyder på att han kommer lyckas i Björklöven bara för han har gjort 16 poäng i LN91. Men visst man ska aldrig säga aldrig nu när han är på "hemmaplan".
har han redan gjort 16 p för LN91 ??? På hur många matcher ?. tycker detta är riktigt positivt.
Om jag inte minns helt fel så var det 16 poäng på 5 matcher. Det blir ett snitt på 3,2 poäng per match, inte illa asså.
har han redan gjort 16 p för LN91 ??? På hur många matcher ?. tycker detta är riktigt positivt.
Om jag inte minns helt fel så var det 16 poäng på 5 matcher. Det blir ett snitt på 3,2 pöäng per match, inte illa asså.