Moget

Här diskuterar du allmänt hockeysnack.

Moderators: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator

Post Reply
calle73
Forumdemon

Moget

Post by calle73 »

Fjellsén
Forumamatör

Post by Fjellsén »

Och ni tror på allt ni läser!
Det är bara Agnell som försöker få medlidande inför mötet i Ängelholm!
Stackars lilla agnell :lol:
Coffe #800
Styrelsen Lakers Lakejer

Post by Coffe #800 »

haha Visas denna matchen på Tv ?? :D Vore fan värt att kolla när han får tillbaka :D
Lakersfan_03
c/o LL´s Forum

Post by Lakersfan_03 »

Coffe #800 wrote:haha Visas denna matchen på Tv ?? :D Vore fan värt att kolla när han får tillbaka :D

Han borde verkligen få igen
"- Jag kan ärligt talat säga att det var en av de bästa tiderna i mitt liv." / Shjon Podein om tiden i Växjö
Coffe #800
Styrelsen Lakers Lakejer

Post by Coffe #800 »

Lakersfan_03 wrote:
Coffe #800 wrote:haha Visas denna matchen på Tv ?? :D Vore fan värt att kolla när han får tillbaka :D

lär han nog få också ...
Lakersfan_03
c/o LL´s Forum

Post by Lakersfan_03 »

Coffe #800 wrote:
Lakersfan_03 wrote:

lär han nog få också ...

Det är han värd
"- Jag kan ärligt talat säga att det var en av de bästa tiderna i mitt liv." / Shjon Podein om tiden i Växjö
buck
c/o LL´s Forum

Post by buck »

Att Angell är en ärkegris må så vara, men knappast speciellt intelligent av telefonisten.

Glåpord från läktarn är okej, men att ringa hem till spelare, det är inte bara ohyfsat utan ett komplett frispel i huvet på förövaren.
Vet inte hur många de var, men kanske bortåt ett tusental, och de lät som tiotusen. Supportrar och spelare och ledare älskade varandra där ute på isen. Det var gott att se på.
Räven
c/o LL´s Forum

Post by Räven »

Håller med dig Buck, fullt ut.
"Var dig själv, det finns redan så många andra"
Hofnar
Forumentusiast

Post by Hofnar »

Hur vet vi att Angell ens tagit emot detta "hatsamtal" mitt i natten? Jo, därför att Angell själv påstår det.
Samma kille som hela tiden hävdat att armbågen mot Kennys huvud inte var avsiktlig. Tjena!

Jag säger inte att det aldrig ägt rum, bara att Angell själv är allt annat än trovärdig.

OM det nu har ägt rum, så kan det vara precis vem som helst som ringt. En Malmösupporter, en gök från Skövde som är besatt av Kenny Jönsson, någon anhängare av Lakers som vill svärta ner Rögle och AIA, you name it! Det kan t.o.m. vara en Rögleanhängare.
Oavsett vem det är, OM det har skett, så är handlingen förkastlig.

Men Angells snyftande i pressen och försök att vända situationen till sin fördel, är P A T E T I S K !
En boll är ett uppochnervänt klot, fast mindre.
Lakersfan_03
c/o LL´s Forum

Post by Lakersfan_03 »

Hofnar wrote:Hur vet vi att Angell ens tagit emot detta "hatsamtal" mitt i natten? Jo, därför att Angell själv påstår det.
Samma kille som hela tiden hävdat att armbågen mot Kennys huvud inte var avsiktlig. Tjena!

Jag säger inte att det aldrig ägt rum, bara att Angell själv är allt annat än trovärdig.

OM det nu har ägt rum, så kan det vara precis vem som helst som ringt. En Malmösupporter, en gök från Skövde som är besatt av Kenny Jönsson, någon anhängare av Lakers som vill svärta ner Rögle och AIA, you name it! Det kan t.o.m. vara en Rögleanhängare.
Oavsett vem det är, OM det har skett, så är handlingen förkastlig.

Men Angells snyftande i pressen och försök att vända situationen till sin fördel, är P A T E T I S K !

att det är en anhängare av Lakers kan vi nog utesluta helt o hållet. Så besatta av rögle och jönsson är vi inte. Det lovar jag dig ;).
Vi lyckades slå er när K.J va med
Hofnar
Forumentusiast

Post by Hofnar »

Lakersfan_03 wrote:att det är en anhängare av Lakers kan vi nog utesluta helt o hållet. Så besatta av rögle och jönsson är vi inte. Det lovar jag dig ;).
Vi lyckades slå er när K.J va med

"nog"?
Antingen kan vi utesluta det, vilket betyder att du har bevis för vem det var, eller så kan vi inte utesluta det.
buck
c/o LL´s Forum

Post by buck »

Sett till hur ni gärna framställer er själva så: varför skulle det INTE vara en RBK-anhängare?

tror inte att nån skulle genomgå det besväret enbart för att svartmåla varken RBK eller AIA...
Vet inte hur många de var, men kanske bortåt ett tusental, och de lät som tiotusen. Supportrar och spelare och ledare älskade varandra där ute på isen. Det var gott att se på.
Lakersfan_03
c/o LL´s Forum

Post by Lakersfan_03 »

buck wrote:Sett till hur ni gärna framställer er själva så: varför skulle det INTE vara en RBK-anhängare?

tror inte att nån skulle genomgå det besväret enbart för att svartmåla varken RBK eller AIA...

Exakt.
Det är väl självklart att det är rögle anhängare vem annars ogillar angell så mycket efter de han gjorde mot K.J?.
Inte tror jag de släpps några tårar i Malmö precis
Hofnar
Forumentusiast

Post by Hofnar »

buck wrote:Sett till hur ni gärna framställer er själva så: varför skulle det INTE vara en RBK-anhängare?

Vet du att det är en RBK-anhängare? Fram med bevisen i så fall, så ska jag nog vika mig ska du se.
Om inte, kan du lika gärna anklaga ett miffo eller en NH-fan med IQ badboll.
Eller så kan du anklaga Angell (som fick springa ända bort till nordamerika för att hitta någon utanför Karlskoga som höll med honom) för att fara med osanning.
PutteA
Styrelsen Lakers Lakejer

Post by PutteA »

Hehehe, okey Hofnar. Det finns ju ingen här som kan bevisa detta givetvis. Om vi säger så här, vi tar LL, NH-supp, Goa Gubbar, Black Army, Rödhökarna och AIA. Vilka av dessa eller några andra av sveriges supporterklubbar är det mest sanolikt som ligger bakom. Jag hade svarat AIA, eller rödhökarna, då man vet vilken syn ni har på varandra. Men som du sa, inget nån kan bevisa. Och jag tror ju inte att personen som ringde Angell presenterade sig som Kalle Kula från supporterklubben AIA... :roll: det ska vara eventuell skånska som röjjer honom en aning i så fall.... :wink:
Så är det med det, som det
är, me det som är, så är det
:idea:
Varanen
c/o LL´s Forum

Post by Varanen »

När det gäller skuldfrågan håller jag med Hofnar. Det är onödigt att spekulera i vem/vilka idioter som ligger bakom. Liknar lite historien om hur LL mordhotade Johnny Ågren. Ett mail hade skickats från en dator någonstans i Växjö, men av någon anledning knöt media det till LL. Jag tror fortfarande inte personen någonsin varit medlem i LL eller sett så värst många hockeymatcher. Kan ha gjort det, men kan lika gärna vara en gräsätare som ville skada hockeyn, eller en RBKare som ville svärta ner moraltanterna, eller en ensam galning, eller jag, eller...ni fattar poängen.

Den mest trovärdiga konspirationen som inte gått att bevisa är om den famösa trumstölden i Stockholm. Läs Anders Olssons bok "Den grönvita trumman - en historia om avundsjuka." Nordstedts förlag 2005. :wink:
Lobo
Forumterrorist

Post by Lobo »

Va skall man säga, att någon/några på fyllan ringer upp en spelare som man antagligen tycker ganska illa om och säger det ena fula efter det andra, otroligt lågt. Antagligen kommer samtalen från folk som sympatiserar med rögle men det tycker inte jag är relevant eftersom det är enstaka personer som gör detta och inte klubben eller dess supporterförening. Vi skall minnas att det var folk som ringde till Fagerwall förra säsongen och snacka en massa skit så rötägg finns överallt.
- In hoc signo vinces -
[img]http://smileys.smileycentral.com/cat/20_2_75.gif[/img]
PutteA
Styrelsen Lakers Lakejer

Post by PutteA »

Varanen wrote:När det gäller skuldfrågan håller jag med Hofnar. Det är onödigt att spekulera i vem/vilka idioter som ligger bakom. Liknar lite historien om hur LL mordhotade Johnny Ågren. Ett mail hade skickats från en dator någonstans i Växjö, men av någon anledning knöt media det till LL. Jag tror fortfarande inte personen någonsin varit medlem i LL eller sett så värst många hockeymatcher. Kan ha gjort det, men kan lika gärna vara en gräsätare som ville skada hockeyn, eller en RBKare som ville svärta ner moraltanterna, eller en ensam galning, eller jag, eller...ni fattar poängen.

Den mest trovärdiga konspirationen som inte gått att bevisa är om den famösa trumstölden i Stockholm. Läs Anders Olssons bok "Den grönvita trumman - en historia om avundsjuka." Nordstedts förlag 2005. :wink:

:lol:
Så är det med det, som det
är, me det som är, så är det
:idea:
Post Reply