Anmäl er till Rögle matchen
Moderators: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator
Anmäl er till Rögle matchen
Det är inte många som har anmält sig till bortamatchen mot Rögle på fredgag. Ni tänker väl inte missa denna resan.
Observera att vi numera får ha med våran trumma igen
Kom igen och anmäl er!!
Observera att vi numera får ha med våran trumma igen
Kom igen och anmäl er!!
-
- Styrelsen Lakers Lakejer
Jag uppmanar alla att inte starta upp en diskussion om huruvida en klack skall/kan/bör ha en trumma eller inte. Det har redan diskuterats i otaliga trådar. Läs igenom alla de (2-300 st) och om det är ytterligare någonting som finns att säga i ämnet kan man starta upp en ny tråd i off-topic.
Anmäl er nu till matchen mot RBK. Vi älskar bortaplan!
Anmäl er nu till matchen mot RBK. Vi älskar bortaplan!
Tänk er följande pinsamma artikel i Aftenblaskan (Obs! Den danska stavningen):
400 Lakejer åtalas för landsförräderi
Riksåklagaren har beslutat väcka åtal mot Sveriges bästa supporterförening. -"Jag anser det vara brottsligt att Lakejerna, Sveriges enda hopp, tillåtit danskarna att dominera på läktaren. Jag måste markera att det inte är acceptabelt. Jag lyfte t o m trumförbudet i Ängelholm och förundersökningen om vilka som låg bakom trumstölden i Huddinge pågår fortfarande."
Riksåklagaren har beslutat väcka åtal mot Sveriges bästa supporterförening. -"Jag anser det vara brottsligt att Lakejerna, Sveriges enda hopp, tillåtit danskarna att dominera på läktaren. Jag måste markera att det inte är acceptabelt. Jag lyfte t o m trumförbudet i Ängelholm och förundersökningen om vilka som låg bakom trumstölden i Huddinge pågår fortfarande."
Varanen wrote:Tänk er följande pinsamma artikel i Aftenblaskan (Obs! Den danska stavningen):
Sveriges bästa supporterförening? Tillåt mig skratta!
Fjellsén wrote:Varanen wrote:Tänk er följande pinsamma artikel i Aftenblaskan (Obs! Den danska stavningen):
Sveriges bästa supporterförening? Tillåt mig skratta!
Ni är ju det inte iaf...ni är ju Danmarks bästa
Anmäld och klar
Avsluta veckan med en hockeymatch, kan inte bli bättre
Observera att maillänken till hockeybussen på hemsidan ser felaktig ut om ni anmäler den vägen. Skall vara hockeybussen@lakerslakejer.com
Har mailat Putte om det.
Avsluta veckan med en hockeymatch, kan inte bli bättre
Observera att maillänken till hockeybussen på hemsidan ser felaktig ut om ni anmäler den vägen. Skall vara hockeybussen@lakerslakejer.com
Har mailat Putte om det.
Piggelin wrote:Varför anmäler ni inte er till Rögle-matchen?
För mig ser det ut som det är en massa medgångssupportrar i Lakejerna.
Är det möjligt?
Aj vad det stack i ögonen! *gnugga*
Jag kan bara prata för mig själv; mycket är jag nog men ingen medgångssupporter!
Jag har inte anmäld mig för att det går helt enkelt inte med jobbet. Vi har fått "förbud" mot att ta ut mer komp och dylikt innan jul, så jag får rätta mig efter det. Skrik du dubbelt istället, så sitter jag hemma och gråter mina tapra tårar, iklädd bortastället
Lille meg wrote:Piggelin wrote:Varför anmäler ni inte er till Rögle-matchen?
Är det möjligt?
Jag kan bara prata för mig själv; mycket är jag nog men ingen medgångssupporter!
Jag har inte anmäld mig för att det går helt enkelt inte med jobbet. Vi har fått "förbud" mot att ta ut mer komp och dylikt innan jul, så jag får rätta mig efter det. Skrik du dubbelt istället, så sitter jag hemma och gråter mina tapra tårar, iklädd bortastället
TJOHO! Det BLIR match på mig ikväll!!!!! Det blir stressigt och tajt med tiden, men det får gå.. Åker från Växjö senast 17.15, rasta hunden, åker til Mellbystrand (Halmstad-trakten), lämnar hunden och sen full fart langs E6:an till Äholm. Vi sees där nede!
Stackars hund - ska han vara ensam på stranden hela kvällen?
Lille meg wrote:Lille meg wrote:Piggelin wrote:Varför anmäler ni inte er till Rögle-matchen?
Är det möjligt?
TJOHO! Det BLIR match på mig ikväll!!!!! Det blir stressigt och tajt med tiden, men det får gå.. Åker från Växjö senast 17.15, rasta hunden, åker til Mellbystrand (Halmstad-trakten), lämnar hunden och sen full fart langs E6:an till Äholm. Vi sees där nede!
-
- Styrelsen Lakers Lakejer
Coffe #800 wrote:asså va fan händer om det kommer mer personer än vad som är aa " anmälda " ??.. eftersom det har varit problem med Telefonen ???...
Då har de inte anmält sig .det var Ju så TYDLIGT att man inte kom fram , så det finns ingen bortförklaring på detta.
Man kom ju inte fram ... så jag förstår inte vad Du menar.
Ingen match är spelad förrän den är slut!