Jag har försökt att hålla mig i hela dag, men nu går det inte längre;Charlamov wrote:Men för fan Walle... om spelarna är kass kan väl vi oxå vara det. Det här måste ha varit sämre än träningsmatcherna, vilka jag lyckligtvis aldrig såg. Har ALDRIG sett Lakers så här dåligt... jo kanske nån match förra säsongen, men man förtränger lätt skräpenWalle wrote:Jaha nu har man blivit en sån som jag tycker så illa om :stå iklacken å inte sjunga med ,stå bakom å gnälla ,ge upp å gå hem innan matchen är slut .Va jag hatar mig själv
Jag lovar jag är redan på bättre humör ,ska bli skönt med en hockeyfri helg :mera brännvin
I GÅR VAR VI EN J-A MEDGÅNGSKLACK!
Jag skämdes!! Jag skämdes i går, inte bara för att Lakers spelade dårligt, men för hur klacken var. När dom behövde det som mest, så svek vi.. F*n, ibland vågade man knapt sjunga för att man var rädd för att det skulle slinka in et mål för VIK, men ändå... I går var vi en skam, et skämt, tysta som skrämda möss! Vi gav upp, och jag förstår det till en viss del, men inte så totalt som det jag upplevde i går.
Jag hoppas fler känner samma sak!
Javisst, det var inte mycket att glädjas åt på isen. Jag tyckte själv att Lakers spelade bättre i boxplay än med fullt lag, så jag var villig till att se dom spela resten av matchen på samma sätt. Men vad annars är vi där för än att stödja laget i tunga och tyngre stunder, samt att glädjas med dom när det går bra?! Vi är beredda att stödja laget i vått och torrt, men inte sjunga på hemmaplan når det går trått?
![Evil or Very Mad :evil:](./images/smilies/icon_evil.gif)
I går var jag så besviken, dom gångerna man sjöng något i 3:e perioden, så kändes det som om vi var max 12 pers som sjöng. Och när Varanen då tyckte det var läge att sjunga "Vårt lag" efter ett tafatt "Röda, gula blå"... Javisst! 5 pers som sjunger det som då kommer höras ut som en begravingssång? Kul.. (f'låt om jag lät aggro i går, Varanen, men "Vårt lag" med 5 mer eller mindre röststarka Lakejer...nä tack
![Sad :(](./images/smilies/icon_sad.gif)
Vi är snabba med att slå oss på bröstet och nicka instämmande i hur duktiga vi är på bortaplan och tycker det är en självklarhet i att vi är som bäst då. Men vad nu nå, när det går tröööögt hemma och grabbarna behöver vårt stöd som mest? Ni behöver inte skriva det som är självklart och inlysande; många som är med på bortaplan har sittplats hemma, man har inte hittat sin plats än i klacken, man tjurar ihop när laget inte gör en bra insats och liknande, jag förstår det också, precis som ni. Men VAD kan göras för att bli bättre?? Vi måste kunna ta ett nederlag hemma och endå stödja grabbarna, även om vi tycker dom spelar med handväskor och hårnålar; "Älska mig mest, när jag förtjänar det minst, för det är då som jag behöver det bäst". Lite långsökt kanske ni tycker, men är det det? Det var en kompis till mig som sa detta ordspråk i dag, och jag tyckte det passade här. Tänk över det... presterer du bättre på ditt jobb om alla säger vilket kasst jobb du gör? Blir du sporrad eller klappar du ihop? Om 15 andra på ditt jobb får samma feedbacken, så är det lätt att deppa ihop hela gänget. Det var Lakers i går. Tycker det var fel coaching av FagEvert att inte ta TO i 2:a perioden, men gjort är gjort och det kan inte ändras.
Men vi måste endra oss! Var är profilerna i klacken? Dom röststarka personerna som drar igång ramsorna och som visar att nu får vi f-n ta och skärpa oss och få oss att göra det enda vi kan; nämligen stödja Lakers, var är dom? Bör vi ha fler som tar ett ansvar, eller blir det best av att vi alla tänker "Nu är det nog snart någon som drar igång en ramsa, då kan jag sjunga lite"? Är vi för upptagna med att kolla på hockey'n? Nä... Give me a break
Vi får alla lov att ha en dålig dag, och vi är snabba med att påpeka det om det gäller någon annan än oss själva. Ta bort skygglapparna, ransak dig själv och visa lite j*vlar annamma och finskt sisu!
![Wink ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
![Exclamation :!:](./images/smilies/icon_exclaim.gif)
På måndag är alla laddade till tusen! Vi skall visa grabbarna att vi är där, vi fins och vi har endast én tanke i huvudet; L A K E R S
Våra problem är inte löst tills på måndag, men snälla, låt oss inte uppleva et slikt kollektivt fall som i går.
TAGGAD!
![Headbang :headbang:](./images/smilies/headbang.gif)
Jag gör nok best i att nana nu, så jag får den sömn jag behöver för att handskas med alla kommentarer som kommer komma på mitt inlägg
![Wink ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
Kram på er, och nattinatt!
Ursäkta alla eventuella stavfel och den långa texten, ibland går det bara inte att skriva ren svenska och fatta mig kort, hehe