2005-10-30 16:00 Hammarby IF - Nybro Vikings IF Stockholm Globe Arena
...står det på swehockey.se, så det är nog inget skämt.
Hovet är väl uppbokat med något annat, och då blir golfbollen det naturliga valet. Inget konstigt med det.
Om golfbollen har 500 eller 5000 på läktarna spelar ingen roll. Det är precis lika ödsligt ändå. Golfbollen är bara bra när det är fullsatt (eller i det närmaste fullsatt) och det är den när hästarna hoppar.
Det har Rögle också. Minns bl.a. när Djurgården åsamkades sin största förlust hittills däruppe. 10-1 till de grönvita. Rekordet står sig än idag, något som en lokal radiostation härnere uppmärksammar DIF's kansli om, varannan eller var tredje månad sådär...
Hofnar wrote:Det har Rögle också. Minns bl.a. när Djurgården åsamkades sin största förlust hittills däruppe. 10-1 till de grönvita. Rekordet står sig än idag, något som en lokal radiostation härnere uppmärksammar DIF's kansli om, varannan eller var tredje månad sådär...
Menar du att ni är såna retstickor där nere i änglastaden Hofnar...
Så är det med det, som det
är, me det som är, så är det
Jag förståd givetvis att Hofnar inte menade Troja...Jag tar dock varje chans till att nämna storlaget Troja och deras underbara historia! Hoppas också att framtiden kan bli lika underbar...
Trojan 1 wrote:Jag förståd givetvis att Hofnar inte menade Troja...Jag tar dock varje chans till att nämna storlaget Troja och deras underbara historia! Hoppas också att framtiden kan bli lika underbar...
Troja..... *hmmmmm*... låter bekant på något sätt...... var har jag hört..... AHA, nu har jag det.... laget som aldrig gick upp va?