Charlamov wrote:>>>För detta får jag skit... JAG får skit för att jag klippt och klistrat. Just snyggt.
Rensa upp framför er egen dörr innan ni kastar skit på moraltanterna från Växjö. Det hade räckt med ett enkelt "Visst... det har förekommit att vissa har misskött sig... att vissa missköter sig... MEN VI ARBETAR MED PROBLEMET".
Vi tillhör nämligen det förlåtande folket!!!
OK, Charlamov.
Först tre djupa andetag. Känns det bra?
OK, då går vi vidare.
Kolla mitt inlägg, och se var du kan hitta att jag kastat skit på dej, OK?
Nähä, det var kanske inte så eller?
Om jag hade svarat med orden "vi arbetar med problemet" så hade du garanterat svarat "Ni bara skyller ifrån er, simpla röglesupporters".
Fast i själva verket innehöll mitt svar något åt det hållet, alltså att frågan ingalunda negligerades utan var föremål för diskussion i styrelsen, även om du lyckades missa den poängen.
Mitt svar var ett dumdristigt försök att förklara vad det klippta inlägget från producenten och Hofnars ironiska genmäle hade för plats i sammanhanget, men har man taggarna utåt så är det lätt att tolka ALLT som skrivs av "fel" person som en taskspark (ursäkta uttrycket).
Om man går i taket för att vi i vårt eget forum tar upp en fråga som gäller trivsel och disciplin ombord på våra bussresor, så är det nog mest hälsosamt att du bara besöker Växjöpositiva hemsidor framöver.
MVH från en röglesupporter som älskar alla människor, små söta hundvalpar och Darin är bäst!