oskarshamn på fredag?!
Moderators: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator
- Åryd Lakej
- Forumdemon
-
- c/o LL´s Forum
Asså , jag vet inte vad jag ska skriva.
3-0 efter första kan inte vara bra.
'' Lakers får gärna va såhär dåliga hela säsongen '' som en av kommentatorerna sa.
Nej i Lakerdome blir det andra takter.
3-0 efter första kan inte vara bra.
'' Lakers får gärna va såhär dåliga hela säsongen '' som en av kommentatorerna sa.
Nej i Lakerdome blir det andra takter.
"- Jag kan ärligt talat säga att det var en av de bästa tiderna i mitt liv." / Shjon Podein om tiden i Växjö
-
- c/o LL´s Forum
- Åryd Lakej
- Forumdemon
-
- c/o LL´s Forum
- Åryd Lakej
- Forumdemon
Fan vad bedrövligt, 'precis' vad Växjö Lakers behövde i sista träningsmatchen...
Reportrarna på IKO's webbradio skrattar och hånar åt Växjö Lakers, man säger att Lakers är mindre i både storlek och i hastighet, det är bara ett lag på banan, Växjö måste utöva fulspel för att kunna hävda sig på isen, man kommer knappt över egen blå - Växjö Lakers hinner inte med. Var det inte Fagervall som sa att Växjö Lakers denna säsongen skulle bli större, tuffare och snabbare? När man säger att man ska pissa in reviret - då ska man ju inte pissa ner sig, iaf inte i båset...
Heja FagEvert!...
/T5!!
Reportrarna på IKO's webbradio skrattar och hånar åt Växjö Lakers, man säger att Lakers är mindre i både storlek och i hastighet, det är bara ett lag på banan, Växjö måste utöva fulspel för att kunna hävda sig på isen, man kommer knappt över egen blå - Växjö Lakers hinner inte med. Var det inte Fagervall som sa att Växjö Lakers denna säsongen skulle bli större, tuffare och snabbare? När man säger att man ska pissa in reviret - då ska man ju inte pissa ner sig, iaf inte i båset...
Heja FagEvert!...
/T5!!
Last edited by C70T5 on 23 September 2005, 20:44, edited 2 times in total.
[b][size=134]TALA ÄR GULD - TIGA ÄR SILVER[/size][/b]
Lyssnar på IK hockey radio, vilka jefla nooolllor till kommentatorer, har dom sagt nått vettigt mer är ställningen. Nu stänger jag av skiten !!!
<>-<>-<>-<>-<>-<>-<>-<>-<>-<>-<>-<>
For security reasons,you are advised to keep your winning information confidential untill your goal is complete and ready to enjoy.
For security reasons,you are advised to keep your winning information confidential untill your goal is complete and ready to enjoy.
-
- c/o LL´s Forum
Åryd Lakej wrote:Ah man får inte ta det så hårt för tänk hur besvikna dom ska va på onsdag kväll
Jag håller med dig. Jag tror det blir en annan matchbild i Lakerdome.
Sett en träningsmatch den mot Bofors , hallen full av lakejer vad händer dÅ?. Jo lakers spelar en av sina bästa träningsmatcher. Kan det vara en tillfällighet ?. Nej jag tror att Lakejerna spelar en stor roll.
På Onsdag får Ik se upp.
Kommentatorerna är riktiga pajasar håller med dig Maximus.
en pajaskommentar.
''Är det matchtröjorna som är större i lakers eller har Markusson krympt ? ''
"- Jag kan ärligt talat säga att det var en av de bästa tiderna i mitt liv." / Shjon Podein om tiden i Växjö
- Åryd Lakej
- Forumdemon
- Åryd Lakej
- Forumdemon
- Åryd Lakej
- Forumdemon
Åryd Lakej wrote:ja nu var det ju självmål
självmål?
"Lakers behöver bara 13 sekunder för att få till en reducering. Per Sundbom skjuter ett skott från blålinjen som glider ut bakom benskydden på Timo Leinonen, Andrée Persson får fram en klubba och kan peta in pucken i mål. Härligt!!!"
TP! Mannen, Myten, Frisyren...
Det är två kommentatorer - den ena av dom som kallas för 'Janne', han borde ju sätta sig på mikrofonen, för en sämre kommentator har jag fan inte hört. Inte konstigt att det är en gratis sändning - för vem vill betala för att lyssna på en sådan självgod sprätt.
När inga av de andra målgörarna sätter till - då dyker Sundbom fram, gött!!
/T5!!
När inga av de andra målgörarna sätter till - då dyker Sundbom fram, gött!!
/T5!!
[b][size=134]TALA ÄR GULD - TIGA ÄR SILVER[/size][/b]
- Åryd Lakej
- Forumdemon
-
- c/o LL´s Forum
c70t5 wrote:Det är två kommentatorer - den ena av dom som kallas för 'Janne', han borde ju sätta sig på mikrofonen, för en sämre kommentator har jag fan inte hört. Inte konstigt att det är en gratis sändning - för vem vill betala för att lyssna på en sådan självgod sprätt.
/T5!!
"Lakers kvitterade till 1-3..."
TP! Mannen, Myten, Frisyren...
- Åryd Lakej
- Forumdemon
-
- c/o LL´s Forum
Håller med om att kommentatorerna inte håller någon vidare nivå. T ex när Markusson gjorde en tydligen jävligt ful sak men kommentatorerna diskuterade situationen som två kompisar som var på hockey, alltså ingen tanke på att upplysa lyssnarna om vad som hände.
Vad beträffar partiskhet så är det väl helt i sin ordning. Det är ju trots allt IKO's radio, och man riktar sig helt och hållet till IKO-fans.
Själv skulle jag vara en 10 ggr bättre kommentator!
Vad beträffar partiskhet så är det väl helt i sin ordning. Det är ju trots allt IKO's radio, och man riktar sig helt och hållet till IKO-fans.
Själv skulle jag vara en 10 ggr bättre kommentator!
-
- c/o LL´s Forum