Vet inte hur många de var, men kanske bortåt ett tusental, och de lät som tiotusen. Supportrar och spelare och ledare älskade varandra där ute på isen. Det var gott att se på.
Faktiskt ett en festlig bild. Nu rör sej dej om bortadräkten som andra supportrar ser oss i .Jag är personligen inte för den .
När det gäller hemmadräkter är min uppfattning att ingen är snyggare än den vi hade i div.2 ,härliga klarröda färger.
Hmm.. de har ju inte bara 4 trummor, utan även trumpeter och tubor!
Inte undra på att AIA inte gillar Lakers!
Vet inte hur många de var, men kanske bortåt ett tusental, och de lät som tiotusen. Supportrar och spelare och ledare älskade varandra där ute på isen. Det var gott att se på.
Och inte nog med det, de verkar ha gift bort den också. Tre småtrummor på bara ett halvår. Jag gratulerar och börjar leta efter bättre öronproppar. Technoröj i lakerdome i vinter också ?
/TT - Tack gode Gud (tm) för att vi slipper sånt på hemmaplan iaf
"Vi är alltid starka nog att stå ut med andras motgångar" -- Francois de Rochefoucauld ~1650
Tux Thunderbird wrote:Och inte nog med det, de verkar ha gift bort den också. Tre småtrummor på bara ett halvår. Jag gratulerar och börjar leta efter bättre öronproppar. Technoröj i lakerdome i vinter också ?
Ni slipper det för att någon storresa till Rögle får ni inte från oss vem som vinner på det är era fiender MIF!!!
Alltid roligt när man gör någon glad i klubbkassan!!!.
Tux Thunderbird wrote:Och inte nog med det, de verkar ha gift bort den också. Tre småtrummor på bara ett halvår. Jag gratulerar och börjar leta efter bättre öronproppar. Technoröj i lakerdome i vinter också ?
Japp ängelholm techno med tuba o trumma o trumpet....o evert taube är hårdrock.