Länge sedan det var 3000pers
Moderators: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator
Länge sedan det var 3000pers
i Lakerdoooooooooooooooom.....
Själv kommer jag att bjuda med grannen på morgondagens match...
Ngn mer som är sugen på att försöka få med grannen, kompisen, svärmor el tomten?????
Vore ju så roligt att visa upp bra publik siffror denna match...
Beckis
Själv kommer jag att bjuda med grannen på morgondagens match...
Ngn mer som är sugen på att försöka få med grannen, kompisen, svärmor el tomten?????
Vore ju så roligt att visa upp bra publik siffror denna match...
Beckis
- Fröken Svår
- Forumproffs
Jag håller med er, det är bara ett litet problem som inte fanns för några säsonger sedan, då jag kunde "locka" med hur många som helst (nästen). Jag får nästan alltid svar som; jag hinner inte, ska på något annat, jag orkar inte eller så säger de att de klarar sig utan mig.
Man kan undra vad det beror på, tror inte att det bara är jag som hör dessa svar.
Man kan undra vad det beror på, tror inte att det bara är jag som hör dessa svar.
"Var dig själv, det finns redan så många andra"
-
- c/o LL´s Forum
Jag har inte samma uppfattning som er.Fler och fler älmhults och diöbor berättar att de har varit i Växjö för att kolla på hockey
Fast om de är nöjda med det dom ser vetikattsingen.För inte spelade Växjö bra mot Nyköping senast utan det var Nyköping som var totalt kassa.Detta enligt mina arbetskamrater

Fast om de är nöjda med det dom ser vetikattsingen.För inte spelade Växjö bra mot Nyköping senast utan det var Nyköping som var totalt kassa.Detta enligt mina arbetskamrater
Skaffa dig ett tipskort på svenska spel. Gå via sponsorhuset. 100 kr till Lakers
Du har rätt att om man är ute efter en riktigt bra publiksiffra ,så ska man ha lite framförhållning och att alla hjälps åt att ta med sig minst en extra.Någon februarimatch kanske vore lämpligt att göra en storsatsning.Fröken Svår wrote:egentligen ska man väl ha lite längre framförhållning för en sådan här satsning, men ändå väl värt ett försök. jag ska försöka få med mig en eller två extra..
Ingen match är spelad förrän den är slut!
- Fröken Svår
- Forumproffs
- Fröken Svår
- Forumproffs
Var uppe på kansliet för en stund sen ..förförsäljning går bra till kvällens match, det ringde hela tiden när jag var där ....och sen kommer lakers också dra sitt strå till stacken för att öka publiksiffrorna på matcher man är medveten om att det kanske inte drar den vanlige Svensson, ett erbjudande om fredag till sponsorerna och ett erbjudande om söndag till skolorna .. så ska det se ut.
Ingen match är spelad förrän den är slut!
- Fröken Svår
- Forumproffs
Jag måste säga att jag är imponerad av Lakers Lakejer. Ni har definitivt fattat galoppen.
När vi supportrar till andra föreningar gnäller över bristande resurser riktas kritiken främst mot styrelsens och klubbledningens förmåga att dra in sponsorpengar. Att de som gnäller inte alltid själva går på matcherna reflekteras inte alltid över. Ni Lakejer gör själva slag i saken och går i bräschen. Bra gjort! Ju fler folk på matcherna, desto enklare blir det för föreningen att dra till sig sponsorer.
Lakers ska vara mycket tacksamma för den stora och arbetsvilliga supporterskara de lyckats attrahera.
När vi supportrar till andra föreningar gnäller över bristande resurser riktas kritiken främst mot styrelsens och klubbledningens förmåga att dra in sponsorpengar. Att de som gnäller inte alltid själva går på matcherna reflekteras inte alltid över. Ni Lakejer gör själva slag i saken och går i bräschen. Bra gjort! Ju fler folk på matcherna, desto enklare blir det för föreningen att dra till sig sponsorer.
Lakers ska vara mycket tacksamma för den stora och arbetsvilliga supporterskara de lyckats attrahera.
Troja - laget i hjärtat
Nu var det sannerligen nära med 3000 pers igår....
Nu hjälps vi år att snacka hockey på stan i dag och imorgon, så att folk kommer till våran lada....mot Sundsvall och Almtuna...
Ursäkternas tid är förbi för att inte komma till "ladan".
För faktum är att nu verkar det som att vi är et stabilt hemmalag som vinner el spelar lika.
Så nu ger vi gärnet för mer publik..
Nu hjälps vi år att snacka hockey på stan i dag och imorgon, så att folk kommer till våran lada....mot Sundsvall och Almtuna...
Ursäkternas tid är förbi för att inte komma till "ladan".
För faktum är att nu verkar det som att vi är et stabilt hemmalag som vinner el spelar lika.
Så nu ger vi gärnet för mer publik..
Lakejerna är fantastiska - likaså styrelsen och marknadssidan i Växjö Lakerscarl wrote:Jag måste säga att jag är imponerad av Lakers Lakejer. Ni har definitivt fattat galoppen.

-
- c/o LL´s Forum
Om det nu skulle bli en storsatsning på publiken någon match framåt vårkanten så ska jag försöka fixa så att ett företag här i Älmhult går in med en 5a per betalande årskådare.Pengarna kommer i så fall att skänkas till Lakerspucken.En liten grej som vi i Aldrig Lakers diskuterade var att privatpersoner skulle kunna gå in med en 10 öring.Men för att få ut detta så räcker inte gruppen till utan behöver fler som vill föra ut detta budskapet
Skaffa dig ett tipskort på svenska spel. Gå via sponsorhuset. 100 kr till Lakers