På grund av sjukdomar och andra laster slogs det rekord i antal spelande i söndags. Hela fyra personer dök upp på träningen, vilket naturligtvis inte är bra, men all heder åt er som kom.
På söndag är det träning igen och jag hoppas på större deltagarantal.
För er information så har jag skickat iväg en utmaning till Gröna Brigaden, men efter en vecka fortfarande inte fått något svar.
Vi var faktiskt 6 personer där.... Glöm inte bort mej å Roger
Dessutom viskade en fågel i mitt örat som sa att en viss Mackan var uppe å tränade i söndags? MEn vilken tid visste denna fågel inte, kan man få de bekräftat?
Jag vill gärna spela ute på söndag!!!!Efter lördags träningen så har jag fått blodad tand att spela ute. Är det någon som känner sig manad att stå så är de välkomna att anmäla sitt intresse till mig!!!
Jag tror faktiskt att jag ska testa stå målvakt men på 3 vilkor!
1: Bizon får inte skjuta
2: Sorren får inte skjuta
3: Tobbe får inte göra sin backhands fint
LaKaj wrote:Hur har det gått med målvaktsutrustningar? Finns det utrustning så kan jag testa ett "Try-out"-kontrakt vid något tillfälle.
Jag har lagt ut en efterlysning om målvakt och målvaktsutrustning som nyhet på startsidan... Vi har fått låna byxor och benskydd av Thomas Gustafsson, men saknar fortfarande övriga skydd.
Fransen ,han lever i annan värld ,för några pengar till idrotten har han inte ,men han skulle kanske följa sin partiledares exempel när han deklarerar så kunde han skänka en målvaktsutrustning .
SuDDen wrote:Vi var faktiskt 6 personer där.... Glöm inte bort mej å Roger
Dessutom viskade en fågel i mitt örat som sa att en viss Mackan var uppe å tränade i söndags? MEn vilken tid visste denna fågel inte, kan man få de bekräftat?
Det stämmer, jag var uppe och åkte lite på allmäna åkningen....snart kommer jag grabbar!