Andreas Lilja väljer att stanna kvar i USA...
http://www.expressen.se/index.jsp?a=425140
Ingen Lilja i Malmö Redhawks
Moderators: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator
Trist för Malmö
Jag tycker det är jäkligt dåligt av Lilja att göra så, han var
ju en av deras nyckelspelare, att hitta ngn annan av samma kaliber
blir nog svårt, om man inte öppnar plånboken så att säga..
ju en av deras nyckelspelare, att hitta ngn annan av samma kaliber
blir nog svårt, om man inte öppnar plånboken så att säga..
kaabe: Ja, så mycket vet jag, att det som de tre spelarna har erkänt har också hänt på natten, det strider mot de regler som finns i landslaget och under deras turneringar. Om det sedan var ett övergrepp eller inte vet bara de som var med och det är också prövat juridiskt.
Det jag tycker är: att det var svinit gjort gentemot landslaget, men mycket värre gjort mot sin egen familj, men den domen sker väl i hemmet, får vi hoppas.
Men det jag menade egentligen med mitt inlägg är, att jag tror att deras tid blir svår här i Sverige, allmänheten har fällt en hård dom mot dessa tre. Rätt eller fel, det vet inte jag, men jag skulle valt att spela i ett annat land för att rädda mig mentalt om jag var en av dem.
Det jag tycker är: att det var svinit gjort gentemot landslaget, men mycket värre gjort mot sin egen familj, men den domen sker väl i hemmet, får vi hoppas.
Men det jag menade egentligen med mitt inlägg är, att jag tror att deras tid blir svår här i Sverige, allmänheten har fällt en hård dom mot dessa tre. Rätt eller fel, det vet inte jag, men jag skulle valt att spela i ett annat land för att rädda mig mentalt om jag var en av dem.