Skövde förstärker

Här sprider vi, ventilerar och bekräftar de rykten som uppstår i samband med de olika lagens spelarförluster och värvningar.

Moderators: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator

Post Reply
C70T5
c/o LL´s Forum

Skövde förstärker

Post by C70T5 »

Förre Malmöspelaren Jason Delurme knöts till laget idag.
http://www.skovdeik.se/newsitem.php?newsitem_id=62

/T5!!
[b][size=134]TALA ÄR GULD - TIGA ÄR SILVER[/size][/b]
Räven
c/o LL´s Forum

Post by Räven »

Det är väl det som kan bli tufft framöver, att de flesta lagen sett över vad som behöver förstärkas under tiden som fönstret varit öppet. Så nu gäller det att få upp ångan och sjävförtroendet och medgång i spelet. De som får det får fart på poängplockandet och det hoppas vi väl att Lakers får. :ok:
GS
Forumdemon

Post by GS »

Grattis SIK.
C70T5
c/o LL´s Forum

Post by C70T5 »

En tysk, en finsk och ytterligare en allsvensk klubb har varit aktuella men valet föll till slut på Skövde IK.
Vem vet, Delurme kanske nobbade Lakers för Skövde!

/T5!! :wink:
GS
Forumdemon

Post by GS »

Räven> Och det har inte vi gjort? Sett över det som behövts förstärkas?
Räven
c/o LL´s Forum

Post by Räven »

GS. Inget snack om den saken, men vad jag menade var att de andra lagen i stort sett i allafall också gjort det, så vi står kanske på samma ruta så sett som dessa. Men om våra spelare kommer med fullt tryck och med fin spelglädje, ja då har vi fördel, tror jag.
GS
Forumdemon

Post by GS »

Helt klart så har serien spettsats till ytterligare nu när fönstret varit vidöppet ett par dagar, vilket jag tycker är kul, förhoppningsvis mer artister att beskåda på plan.
Och som du säger är jag övertygad om att vi får se ett mer taggat och bättre Lakers, nu när skador är läkta och med de nytillskott vi fått till truppen.
GS
Forumdemon

Post by GS »

c70t5 wrote:
En tysk, en finsk och ytterligare en allsvensk klubb har varit aktuella men valet föll till slut på Skövde IK.
Vem vet, Delurme kanske nobbade Lakers för Skövde!

Knappast troligt, vi har väl redan fyllt vår kvot med spelare från icke EU-land?
C70T5
c/o LL´s Forum

Post by C70T5 »

Jo, men saker kan ju ha hänt som vi inte vet om, usscchh, hemska tanke, men så är det ju faktiskt.
Ren spekulation bara, enbart spekulationer, jag menar, allt är ju möjligt...
(Även om jag finner det föga troligt att Delurme skulle peta Podein och Defauw)

Räven
c/o LL´s Forum

Post by Räven »

GS: Jo, jag tror också det och jag hoppas det något oerhört, inget skulle vara roligare än om det blev så.

Sedan får vi som du säger det, se en del hockeyartister även i de andra lagen som kommit till nu. Det som står högst på listan är att nå fjärdeplatsen och hålla oss kvar där.

Men Skövde kan säkert bli en Joker i leken, tre poäng efter oss just nu.
Trigger
Forumamatör

Post by Trigger »

En fråga varför säger ni grattis till andra värvinngar ?. Hur många klubbar andra klubbar var glada när Podde kom hit ! Detta är inget knytkalas detta är hockey :wink:
Viktor666
Forumterrorist

Post by Viktor666 »

Trigger wrote:En fråga varför säger ni grattis till andra värvinngar ?. Hur många klubbar andra klubbar var glada när Podde kom hit ! Detta är inget knytkalas detta är hockey :wink:
Det finns väl ingen anledning att sitta och tjura för att lag X värvade spelare Y... :roll:
Det är bara att gilla läget och köra över dem ändå! :twisted:
"Herr-bh, herr-bh, herr-bh..."
Trigger
Forumamatör

Post by Trigger »

Det jag menar är varje gång ett lag köper en spektakuler spelare så öppnas en tråd här ! Grattis !! Vad kul för er !! Ska vi baka kakor åt er! :wink:
Varanen
c/o LL´s Forum

Post by Varanen »

Jag för min del vill inte vara lika småsint som vissa fans till andra lag är så fort vi gjort en värvning. Vissa reggar sig enbart för att kunna kasta skit på den värvade spelaren i ett antal inlägg och sedan försvinna. Nästan tragiskt om man tror man vinner några hockeymatcher genom att vara otrevlig på ett forum. Grattiset från min sida är alltid ett erkännande för ett bra arbete från den värvande klubbens sida, inte ett hurra för att motståndarna blir bättre. Jag håller med Viktor - Gilla läget - krossa motståndet!
Do you even looksmaxx, bro?
Post Reply