Shjon Podien i P3 sport
Posted: 29 October 2003, 11:55
Officiell Supporterklubb till Växjö Lakers Hockey
https://phpbbforum.lakerslakejer.se/phpBB3/
https://phpbbforum.lakerslakejer.se/phpBB3/viewtopic.php?t=3320
Men all säkerhet vill han nog det, sedan kommer nog Lidström också och de andra grabbarna som är på väg hem. Tror även att Ni får ta bort den röda färgen i Era dräkter om 1-2 år för om man tror på alla rykten här så kommer nog snart Lakers vara detsamma som svenska landslaget eller i varjefall stora delar av den. Men tråkigt för Podein för då får han inte vara med, men va gör det han platsar säkert inte då heller!LaKaj wrote:Han fick en fråga om han vill spela med Foppa i MoDo nästa år, vilket han lämnade öppet. Kanske han istället helst vill spela med Foppa i Lakers nästa år![]()
![]()