Page 1 of 1

Shjon Podien i P3 sport

Posted: 29 October 2003, 11:55
by Putte#24

Posted: 29 October 2003, 12:20
by Zrekal
Inslaget börjar 4.30 (ca) in i sändningen....

Posted: 29 October 2003, 12:56
by Gallerskalle
Det är ju nästan så att man tror att Anderzon har skrivit manus till frågorna, ännu en bra ( i mitt tycke) intervju med Shjon.


//Johan

Posted: 29 October 2003, 13:06
by LaKaj
Han fick en fråga om han vill spela med Foppa i MoDo nästa år, vilket han lämnade öppet. Kanske han istället helst vill spela med Foppa i Lakers nästa år :?: :!: :D

Posted: 29 October 2003, 14:33
by Plöjbojj
LaKaj wrote:Han fick en fråga om han vill spela med Foppa i MoDo nästa år, vilket han lämnade öppet. Kanske han istället helst vill spela med Foppa i Lakers nästa år :?: :!: :D
Men all säkerhet vill han nog det, sedan kommer nog Lidström också och de andra grabbarna som är på väg hem. Tror även att Ni får ta bort den röda färgen i Era dräkter om 1-2 år för om man tror på alla rykten här så kommer nog snart Lakers vara detsamma som svenska landslaget eller i varjefall stora delar av den. Men tråkigt för Podein för då får han inte vara med, men va gör det han platsar säkert inte då heller!