HeHe...folk sitter på helspänn precis som om det var mer på väg in. Är inte bättre själv utan sitter klistrad, inte för att jag vet varför men det var länge sedan man såg fram emot en match lika mycket som nu. Jag kan minnas ett tillfälle som jag tidiagre haft denna oerhörda lust efter en speciell match. Tänk att vuxna män (och en del kvinnor för den delen) kan bli helt exalterade över att det kommer en amerikan i den unga medelåldern som råkar vara lite bättre än alla andra vi sett i denna hall
Hur som helst så har jag surfat runt lite bland övriga lag i SHA för att kolla in deras reaktioner. Nyheten är på många av de andra webbredaktionera satt som en egen artikel på framsidan. Det kan inte vara ofta man lägger ut nyheter om en av sina konkurenters affärer på sin egen webbplats. Detta har redan gett EKO i hela Sverige och jag tror att intresset kring Lakers utsoknes kommer öka betydligt. Hoppas nu att alla inblandade är beredd på det mervärde en namnkunnig lirare ger utöver det han visar på isen. Detta är stort!!
Det är roande att läsa forumen på övriga lags sidor, många verkar vilken kaliber det är på denna värvning. Glädjande är att de flesta inte har några problem med att för Lakers del vara glada över det. Detta kommer säkerligen innebära mer klirr i kassan vart Lakers än drar fram, alla vill nog ta stunden i akt å se en spelare med ett sånt aktat namn. Frågan är väl hur upphetsad man kan bli över eventuella spelare som kommer inför nästa säsong? Ett namn som Fredrik Näsvall som jag för några dagar sedan hade kissat på mig av lycka ifall han skrev på hade idag passerat obemärkt förbi, LAKERS HAR VÄRVAT FRÅN NHL!! Säg det om å om igen å räkna hur många gånger det tar innan ni hajjar att det ä sant
asså, som jag fattar det så kom tillfället fram, värvningsansvariga såg sin chans och knep den. tror knappast att lakers planerat nån längre tid för att värva ytterligare en forward, speciellt inte av tidigare nämnda kaliber.
knappast nån panikvärvning. vi ligger trots allt bara 3 poäng från Superallsvensk plats o det är otäckt många poäng kvar att vinna!
Målsättningen är trots allt fortsatt spel i SHA.
Det tror jag vi kirrar... med jänkare eller utan.
Vet inte hur många de var, men kanske bortåt ett tusental, och de lät som tiotusen. Supportrar och spelare och ledare älskade varandra där ute på isen. Det var gott att se på.