Sittplats mot Nybro
Moderators: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator
Sittplats mot Nybro
Blev riktigt besviken. Sittplats brukar hänga med å klappa men igår satt tamejfan halva gänget å bara glodde. Trots att övriga sittplats klappade och klacken tuffade på så tjurade de. Studerade dem vid mål och inte ens då reste de sig upp eller klappade. Såna jävlar som inte kan bjuda till en enda sekund...pinsamt.
Kalla mig gnällig men det är tidigt på morgonen och jag är på ett fruktansvärt humör. Ville bara avreagera lite ilska från igår...
Kalla mig gnällig men det är tidigt på morgonen och jag är på ett fruktansvärt humör. Ville bara avreagera lite ilska från igår...
Snoken nu tänker jag vara hård, men man måste alltid gå tillbaka till sig själv först och främst och jag tycker inte att det är så bra heller när man sviker klacken och går och ställer sig nere vid sargen!
Då försöker jag och Serra få kontakt med dig och se till att du kommer upp i klacken igen men vi misslyckas!
Men jag håller dock med dig om sittplats ibland.
Mvh Bizon
Då försöker jag och Serra få kontakt med dig och se till att du kommer upp i klacken igen men vi misslyckas!
Men jag håller dock med dig om sittplats ibland.
Mvh Bizon
Jo jag vet att jag stod där nere sista perioden men det var pga av att det är så svårt att ta sig upp när man väl har gått ner i pausen. Dessutom hade jag en kompis där som jag ville prata lite med och hon håller, som du säkert vet, på Nybro 
Men jag var i klacken de två första perioderna. Rösten började dessutom bli lite ansträngd å jag jobbar på support så jag ville inte heller riskera att inte kunna jobba. Hoppas det var ett fullgott försvar
Jag tycker jag bjöd till i två perioder, men jag håller med om att jag borde gått upp även i tredje...

Men jag var i klacken de två första perioderna. Rösten började dessutom bli lite ansträngd å jag jobbar på support så jag ville inte heller riskera att inte kunna jobba. Hoppas det var ett fullgott försvar

Jag tycker jag bjöd till i två perioder, men jag håller med om att jag borde gått upp även i tredje...
Jo, många i sittplats är grymma och är med bra på noterna. Men igår var det många som inte ville alls. Synd med tanke på att nybroiterna skryter så förbannat om att draget i Victoriahallen är oslagbart. Synd att det inte var en sån dag igår när alla på sittplats verkligen klappar, då hade nybroiterna fått svar på tal 

Nåt jag tänkte på igår var att från min plats i "andra nybrohörnet", alltså inte i apburen var att en del av sittplats utmärkte sig en del. Det var de som sitter snett till höger om mitten i den blåa betongpelarens närhet. Jag vet inte om det bara var allmänt arga hela tiden eller om hockeykunskaperna tröt för de skrek och buade banne mej varenda gång en Lakersspelarea föll...
Hockey är och kommer alltid att vara en sport där kroppskontakt och lite buffling är tillåtet..
Iof kanske de bidrog med lite tjut och stoj till stämingen men ibalnd var det nästan lite patetiskt..
Hockey är och kommer alltid att vara en sport där kroppskontakt och lite buffling är tillåtet..
Iof kanske de bidrog med lite tjut och stoj till stämingen men ibalnd var det nästan lite patetiskt..
Säkerligen men är man vad vid att de är heta så är det svårt att acceptera att något är sämreRickard Andersson wrote:Tycker det är dags för snoken att sluta klaga på publiken i forumet efter matcherna, enda dan är det lakejerna å andra dan är det sittplats. vet inte vad du är van vid men publiken är bättre i Vxö än på de flesta andra arenor i allsvenskan.

Ehh.Tzwintoo wrote: Jag vet inte om det bara var allmänt arga hela tiden eller om hockeykunskaperna tröt för de skrek och buade banne mej varenda gång en Lakersspelarea föll...

Möjligt att en del personer gapade en del angående vissa domslut, men vem kan beskylla någon för det efter Morgan Johanssons arbete igår???
Jag tycker också att det luktar "kasta sten i glashus..." eftersom Nybro publiken i Victoriahallen är en av de mest enögda som jag har upplevt. Där skriks det min själ för minsta petning. Om det är patetiskt eller inte låter jag vara osagt...
-
- Forumdemon
Sittplats
Bizon,
Om du tittar rätt över på sittplats från där du står så kommer du se en person som både klappar o skriker sig hes på matcherna. Det är jag som brukar stå på bänken efter det att Lakers gjort mål. Tycker faktiskt att vi är några stycken runt om där jag sitter som håller igång ganska bra på matcherna. Men du Bizon, borde få pris för det du håller på med. Helt klart matchens lirare igår. Fantastiskt, att du bara orkar. Om alla i Lakers hade ditt hjärta tror jag inte vi hade förlorat många matcher. Ta nu väl hand om Ludde i morgon och lova att heja från mig oxå!
Roggan
Innehavare av tröja #44
Om du tittar rätt över på sittplats från där du står så kommer du se en person som både klappar o skriker sig hes på matcherna. Det är jag som brukar stå på bänken efter det att Lakers gjort mål. Tycker faktiskt att vi är några stycken runt om där jag sitter som håller igång ganska bra på matcherna. Men du Bizon, borde få pris för det du håller på med. Helt klart matchens lirare igår. Fantastiskt, att du bara orkar. Om alla i Lakers hade ditt hjärta tror jag inte vi hade förlorat många matcher. Ta nu väl hand om Ludde i morgon och lova att heja från mig oxå!
Roggan
Innehavare av tröja #44
Jag vill bara påpeka att många inte klappade...hälften av läktaren klappade av glatta livet så jag har självklart inget att gnälla på där
Sen svarade sittplats jäkligt bra på "andra sidan".
Men det finns ingen skönare känsla än när hela sittplats klappar med. Då låter det som ett härligt dubbelklapp borta på ståplats!

Men det finns ingen skönare känsla än när hela sittplats klappar med. Då låter det som ett härligt dubbelklapp borta på ståplats!
Har följt Lakers nu regelbundet under 3 år mest av rent hockeyintresse. Tycker allt runt Lakers är och har varit suveränt, bra tryck i hallen osv...
Denna säsongen märker jag en enorm skillnad bland publiken. Det är inte samma tryck, inte samma glädje. Mer dystra miner etc. Många, nu säger jag inte alla på något viss. Många märker man tycker inte det är lika roligt med Lakers nu som det var när det var klapp och klang i stort sett vart andra vart tredje minut. Matcherna slutade 11-2, 9-3, 8-0 osv, publiken gillade det och trycket i hallen var öronbedövande.
Lakers är nu i allsvenskan. Spelet är mer tillknäppt och lagen betydligt bättre. Propogandahockeyn går inte att genomföra längre varav trycket också från läktarhåll minskar, återigen inte från alla!
Denna säsongen märker jag en enorm skillnad bland publiken. Det är inte samma tryck, inte samma glädje. Mer dystra miner etc. Många, nu säger jag inte alla på något viss. Många märker man tycker inte det är lika roligt med Lakers nu som det var när det var klapp och klang i stort sett vart andra vart tredje minut. Matcherna slutade 11-2, 9-3, 8-0 osv, publiken gillade det och trycket i hallen var öronbedövande.
Lakers är nu i allsvenskan. Spelet är mer tillknäppt och lagen betydligt bättre. Propogandahockeyn går inte att genomföra längre varav trycket också från läktarhåll minskar, återigen inte från alla!
Om du var uppmärksam så skrev jag inte ett dyft om att Nybros hemmapublik skulle vara bättre, tycker själv att Mogge Johansson inte gjorde en av sina bättre matcher och buade även själv några gånger.mongo wrote:Jag tycker också att det luktar "kasta sten i glashus..." eftersom Nybro publiken i Victoriahallen är en av de mest enögda som jag har upplevt. Där skriks det min själ för minsta petning. Om det är patetiskt eller inte låter jag vara osagt...Tzwintoo wrote: Jag vet inte om det bara var allmänt arga hela tiden eller om hockeykunskaperna tröt för de skrek och buade banne mej varenda gång en Lakersspelarea föll...
Men det vara bara min bild av vad som hände i hallen, sen kanske du var en av de runt den blåa betingpelaren och blev lite stött...
Sen om jag får dra ett halvdant citat av Gunnar Johansson, så var vi inte i ett glashus utan i en plåtlåda, och plåt blir det bara bucklor på om man kastar sten

Sittplats Bizon
Ingen dum ide ... kan behövas en liten klackledare där borta för att dra igång det hela på sittplats.