Jaha då var första matchen färdigspelad, tyvärr vann enligt mina förhoppningar fel lag. Men Tingsryd vann helt rättvist. Vi hängde inte med och den kortare tiden på is och ingen match i benen lyste igenom mer och mer då längre matchen led. Tingsryd kommer definitivt hålla till i toppen på ettan, men jag tror det finns hopp om Växjö osså. När orken och passningarna börjar stämma så kommer detta att bli ett riktigt giftigt gäng, och ursäkta om jag säger det en gång till, men Henrik Andersson när han är fulltränad kommer åka röven av en hel del ensam. Tycker även att målvakterna visade på storspel och inte kan belastas för målen, även om det nu råkade bli endel.
Växjö kommer att komma igen och visa hockeysverige var skåpet ska stå, och att allsvenskan står och skratta, jaha, skratta bäst som skatta sist, Tingsryd har ju inte rosat rubrikerna de sista åren!!
Go Lakers
VLH-Tingsryd
Moderators: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator
VLH-Tingsryd
Heja Heja Heja Växjö, Växjö Lakers är dom bästa!
första var kass, men jag tyckte mej ändå skönja en 2:a period som ingav hopp. 3:e ska vi inte ens bara prata om... 
alla säger iaf att man inte ska lägga nån större vikt vid en träningsmatch, så då gör jag inte det... hehe..

alla säger iaf att man inte ska lägga nån större vikt vid en träningsmatch, så då gör jag inte det... hehe..

Vet inte hur många de var, men kanske bortåt ett tusental, och de lät som tiotusen. Supportrar och spelare och ledare älskade varandra där ute på isen. Det var gott att se på.