Page 1 of 1

Omg46: VLH - LHC 26/2 2026

Posted: 23 February 2026, 14:29
by Varanen
Varför börja förlora nu?

Re: Omg46: VLH - LHC 26/2 2026

Posted: 23 February 2026, 16:31
by Towen
Det här är ju egentligen en match som bara skall spelas av. I pausen av en Nintendo-turnering och två popcorn-påsar. Fråga KIISKINEN.

Sitter mest och väntar på Skellefteå hemma om någon vecka. Det blir en värdemätare om vart vi står inför slutspelet.

Re: Omg46: VLH - LHC 26/2 2026

Posted: 25 February 2026, 11:16
by Dysterqvist
Vi har fyra raka vinster och White Losers har fyra förluster på raken, med ren hockeylogik vet man därför vad som kommer hända….

White Losers blev nollade hemma av jumbon igår, om vi bortser från hockeylogiken finns här ett otroligt fint läge att riktigt sätta dom i skiten, både HV och Leksand har börjat knapra in på lagen närmast ovanför.
Losers har fjärde dyraste spelartruppen, hoppas vårat budgetgäng tar chansen att riktigt förnedra dom med sin totalhockey, vill det sig väl kan det bli sista gången på väldigt länge som vi ser detta losergäng 🥳

Re: Omg46: VLH - LHC 26/2 2026

Posted: 25 February 2026, 13:55
by Varanen
Mmmm...totalhockey med brasse-inslag....*fortsätter att dagdrömma*

Re: Omg46: VLH - LHC 26/2 2026

Posted: 26 February 2026, 08:21
by DeLarge
Mästarförening vs Loserförening 8) 8) 8) 8)

Re: Omg46: VLH - LHC 26/2 2026

Posted: 26 February 2026, 09:21
by Micjac112
DeLarge wrote:Mästarförening vs Loserförening 8) 8) 8) 8)
Image


Skickat från min iPhone med Tapatalk

Re: Omg46: VLH - LHC 26/2 2026

Posted: 26 February 2026, 18:23
by StenhårtSlagskott
Coach har nu visat att han fått smak på TIMEOUT om han skäms i båset. Alla måste höja sig och inte bli bekväma. :lol:
VLH KÖTTA PÅ
VLH FORTSÄTT SÅ

Re: Omg46: VLH - LHC 26/2 2026

Posted: 26 February 2026, 19:59
by StenhårtSlagskott
Slarvig match från VLH. ETT NOLL VLH efter PP :lol:

Re: Omg46: VLH - LHC 26/2 2026

Posted: 26 February 2026, 20:07
by Micjac112
Underbart att se gardiner


Skickat från min iPhone med Tapatalk

Re: Omg46: VLH - LHC 26/2 2026

Posted: 26 February 2026, 20:08
by Varanen
Gardiner har tagit över rollen som LHC-dräpare.

Re: Omg46: VLH - LHC 26/2 2026

Posted: 26 February 2026, 20:09
by Towen
Reid har mörkat formen under transportsträckan - han förförde mig i början på säsongen - vågar man hoppas på en vårförälskelse lagom till slutspelet? 8)

Re: Omg46: VLH - LHC 26/2 2026

Posted: 26 February 2026, 20:40
by StenhårtSlagskott
:evil: FUL FULARE LHC. Skicka VIT 23 åt HELVETE.

Re: Omg46: VLH - LHC 26/2 2026

Posted: 26 February 2026, 20:43
by Varanen
Det bästa med VLH är våra tekningar.

Re: Omg46: VLH - LHC 26/2 2026

Posted: 26 February 2026, 20:46
by Towen
Viktig pjäs att få igång till slutspelet :!: Är Eemeli och hela Finland på väg in i värmen efter långdragna KOIVULA-gate?

Re: Omg46: VLH - LHC 26/2 2026

Posted: 26 February 2026, 20:54
by Micjac112
Det är för dåligt av Robert att ställa till det så här. Borde rendera bänk resten av matchen.


Skickat från min iPhone med Tapatalk

Re: Omg46: VLH - LHC 26/2 2026

Posted: 26 February 2026, 21:04
by Dysterqvist
Vilken skräpmatch, vi har inga intentioner alls, åker mest bara hoppas på att få ett pp, enda spelformen där vi kan skapa nåt.

Re: Omg46: VLH - LHC 26/2 2026

Posted: 26 February 2026, 21:13
by Varanen
Takin' care of business.

Har man egentligen vunnit en match om man inte gör det med uddamålet?

Re: Omg46: VLH - LHC 26/2 2026

Posted: 26 February 2026, 21:14
by StenhårtSlagskott
VLH måste vinna med uddamål.
Ganska enkel match. Men varför göra det SÅ svårt.

Re: Omg46: VLH - LHC 26/2 2026

Posted: 26 February 2026, 21:14
by Micjac112
Vi vinner igen. Vi är snart ikapp suveräna Frölunda.


Skickat från min iPhone med Tapatalk

Re: Omg46: VLH - LHC 26/2 2026

Posted: 26 February 2026, 21:50
by alfax
3 poäng in på kontot HÄRLIGT :lol: :lol: :lol:

Re: Omg46: VLH - LHC 26/2 2026

Posted: 26 February 2026, 23:30
by Towen
Vill minnas att vi slutade 3:a i serien 2015 - Och vi vet hur den våren föll ut 8)

Re: Omg46: VLH - LHC 26/2 2026

Posted: 27 February 2026, 07:42
by Micjac112
Jag hoppas vi flyttar Dylan som center igen , det fungerar inte med Robert som center


Skickat från min iPhone med Tapatalk

Re: Omg46: VLH - LHC 26/2 2026

Posted: 27 February 2026, 09:12
by DeLarge
Växjö vann
Örebro vann
Leksand tog poäng
.. och HV förlorade

Fantastisk gårdag