Hur ser trupperna och framför allt organisationen ut inför kommande säsong?
Vad tror ni måslättningen blir? Blir det ett nytt avstamp eller ska det fortsätta vara turbolent ?
J18/J20 Delar av framtida Lakersspelare
Moderators: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator
J18/J20 Delar av framtida Lakersspelare
Hockeybussen till Malmö 28 oktober mindre än 90 platser kvar
Re: J18/J20 Delar av framtida Lakersspelare
Trupperna är fortfarande otroligt dåliga, organisationen ja det enda som är klart är att Cam ska ta hand om J20. Kommer det inte nya tränare med hockeybakgrund och utbildning både på J18 och U16 så kan dom lägga ner. Så länge dom inte fattar att tränarna är det stora problemet kommer dom aldrig vidare. Målsättningen måste väl vara SM slutspel, men då måste dom lägga pengar på riktiga tränare. Men det tror jag inte föreningen är intresserade av tyvärr.
Skickat från min SM-N9005 via Tapatalk
Last edited by £ak3rs on 25 March 2016, 19:17, edited 1 time in total.
"Det finns ingen värdighet i att vara överlägsen någon annan. Sann värdighet ligger i att vara överlägsen sitt tidigare jag."
Är inte Johan Thelin ledig?
Fick idag höra att Växjö Lakers tagit in 8 spelare ifrån den egna verksamheten på HG till nästa år. Är detta en guldgeneration? Någon som vet mer om detta?
"Det finns ingen värdighet i att vara överlägsen någon annan. Sann värdighet ligger i att vara överlägsen sitt tidigare jag."
-
- c/o LL´s Forum
-
- Forumdemon
hockeygymnasium
Guld generation? De verkar inte så men långt kvar innan dom är fädiga med sin utveckling...£ak3rs wrote:Fick idag höra att Växjö Lakers tagit in 8 spelare ifrån den egna verksamheten på HG till nästa år. Är detta en guldgeneration? Någon som vet mer om detta?
http://stats.swehockey.se/ScheduleAndRe ... rview/6132
och bara för att laget inte presterat och låg i toppen av serien så finns det inga som kan spela hockey 

-
- c/o LL´s Forum
Helt irrelevant, tyvärr! Du har en fin tanke, men du måste tänka på att vi pratar enstaka spelare. Tittar du på Lakers -91 och -94 (Dahlbeck samt Rosén) så var det inte heller några super årgångar sett till "lag". Team -89 t.ex tillhörde bland de bästa i Sverige, men inga direkta supertoppar.Orange wrote:Guld generation? De verkar inte så men långt kvar innan dom är fädiga med sin utveckling...£ak3rs wrote:Fick idag höra att Växjö Lakers tagit in 8 spelare ifrån den egna verksamheten på HG till nästa år. Är detta en guldgeneration? Någon som vet mer om detta?
http://stats.swehockey.se/ScheduleAndRe ... rview/6132
Det finns säkert 2-3 i nästa års HG som är suveräna!