Lakers - Bofors
Posted: 6 October 2010, 09:24
Glöm inte att titta upp på poseidon ikväll!
Och toktagga i för matchen!!
Vi öppnar klockan 17.00!!!
Och toktagga i för matchen!!
Vi öppnar klockan 17.00!!!
Officiell Supporterklubb till Växjö Lakers Hockey
https://phpbbforum.lakerslakejer.se/phpBB3/
https://phpbbforum.lakerslakejer.se/phpBB3/viewtopic.php?t=16165