Page 1 of 1

Medlemsmöte 20/9

Posted: 20 September 2010, 14:29
by Klonis
Du har väl inte glömt medlemsmötet ikväll kl 19 på Poseidon

http://www.lakerslakejer.com/p1247/p124 ... rticle=224

Posted: 20 September 2010, 22:26
by Klonis
Medlemsmötet avklart ca 30 st var på plats och fick lite fika och det kändes som ett bra möte där det mesta tror jag blev och alla fick ställa sina frågor o synpunkter som dom önskade

Tack för att ni kom nu laddar vi inför Onsdagens batalj mot postorderlaget Borås

Posted: 21 September 2010, 18:42
by Bamse_78
Tyckte det var ett väldigt bra möte.

Posted: 21 September 2010, 23:24
by Lakershjärta71
Vad diskuterade man om? Är det något som ni kan avslöja och föra en vidare diskussion om här på forumet?

Posted: 22 September 2010, 09:42
by Piggelin
71:an, detta var ett medlemsmöte, informationen om detta kommer säkerligen medlemmarna att få.
Du är väl medlem. :wink:

Posted: 22 September 2010, 10:30
by PutteA
Exakt!!