Leffe_72 wrote:satt och käkade på harrys idag, satt bakom några hockey kunniga människor! fick höra lite skvaller om att Calle Johansson var på väg till Lakers! han skulle tydligen jobba som Lärare ute på Universitet och var sugen på att lira....
Ja din information brukar ju vara ruskigt tillförlitlig....
En möjlighet kan ju vara att han har träffat Evertsson för att få tips på en eventuell målspruta från Norge. Espen spelade väl i NHL, eller? Han kanske har lite kontakter där?
Erok..du verkar vara en skadeglad skit. Sitter det djupt inne i din sårbara själ.? Vet du vad en medmänniska är för något? Tycker du att din självkänsla stärks nu när du vräker ur dig såna här onödiga uttalanden? Tyvärr kan tala om för dig att du just nu själv hällde vatten över ditt eget huvudet! Det var bara dumt, taskigt och otrevligt. Jag tror nog du vet hur man uppför sig, men du vågar inte vara det föredöme här bland en mängd buffliga killar.
Jag ska förklara ett och annat för dig! Det är inte alltid lätt att veta vart man ska lägga sina inlägg. Dessutom vill man ibland inte skapa en ny tråd för bara en liten iakttagelse. Därför la jag det under "Ny spelare". Har det klarnat, Erok?
Last edited by Komodoödlan on 19 February 2008, 08:09, edited 1 time in total.
Har du inte funderat på att det kanske inte betyder något mer än att jag bara ville uppmärksamma det?
Ta det för vad du vill och skriv vad du vill, Norje!
Tyvärr komodoödlan har det inte klarnat med vissa inlägg du gort här inne. Å dessa fundera jag fortfarande på vad du menar
Orkar inte leta upp dem. Men har jag fattat saken rätt är väl fönstret stängt nu fram till våren. Å som ekonomin ser ut i daxläget tror jag inte på en ny spelare i A-laget denna sersong. Hoppas alltid jag har fel för Liv å Viktor skulle vara två fantastiska målvakter att ha i laget. Sen vad espen vet nog bara han själv. Men som någon annan sa. Evert är bra på att skaffa kontakter så detta kan vara ett led för framtiden.
Skaffa dig ett tipskort på svenska spel. Gå via sponsorhuset. 100 kr till Lakers