Stackars Luleå.....

Moderators: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator
Skulle du sagt samma sak om Stefan Nilsson skulle gjort samma sak i slutet av sin karriär och gått till TAIF.Fredrik R wrote:Jag tycker det är rätt av Renberg att pröva på något nytt, därav inte sagt att det var rätt att gå till Luleå, han kunde gått till ett annat lag och sluppit hatet från fansen, men han valde AIK och då får han nog vara med på att han inte kommer bli så populär den kommande säsongen.
Men skulle bara försöka hitta någon slags jämförelseFredrik R wrote:Hade han velat vara med TAIF när dom trillade ner så visst hade det gått an för mig, risken att han skulle gjort det är 0.000000000....% eftersom att mannen har intelligens.....
Nog snackat om detta, nu är det Renberg tråden handlar om och försök snacka om det istället sköna gröna.
Tror inte du styr vad vi yttrar oss om eller hur vi gör det, varken här inne eller nån annanstans. Kamma dig och köp en glass.Herr Oberst wrote:Lakersfans bör knappast yttra sig om denna typen av affärer.
Visa Luleåfansen lite respekt istället.
endast popklubbens saft-och-bull-lakejer (Varanen wrote:Verklighet? Drömvärld? Verklighet!
Jag tror fortfarande på min teori om att se varje års trupp som en isolerad projektgrupp. 20-25 gubbar + några ledare skall förverkliga föreningens målsättning för säsongen. Föreningen och dess supportrar (inklusive sponsorerna) står för det långsiktiga. Så ser uppenbart verkligheten ut. Är det inte dags att anpassa sig till den? Det ger i alla fall färre besvikelser.