Lakers söker..
Moderators: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator
-
ON THE WAY UP
- Forumproffs
Lakers söker..
Växjö Lakers söker jobb och boende!
Till ett av våra tilltänkta nyförvärv söker vi ett jobb med ekonomisk förankring och till vår nya tränare, Janne Karlsson, säker vi ett boende för sex personer.
Spelaren har lokal anknytning och har för avsikt att stanna kvar här efter sin aktiva karriär. Jobbet som vi önskar hitta till honom är någon form av ekonomiassistent med möjlighet till avancemang inom företaget. Spelaren har ekonomisk utbildning på universitetsnivå. Han har tidigare arbetat som ekonomiassistent och har erfarenhet från logistik, myndighetskontakter, leverantörs och kundreskontra, fakturahantering samt utlandskontakter.
Vem kan detta vara ?
Till ett av våra tilltänkta nyförvärv söker vi ett jobb med ekonomisk förankring och till vår nya tränare, Janne Karlsson, säker vi ett boende för sex personer.
Spelaren har lokal anknytning och har för avsikt att stanna kvar här efter sin aktiva karriär. Jobbet som vi önskar hitta till honom är någon form av ekonomiassistent med möjlighet till avancemang inom företaget. Spelaren har ekonomisk utbildning på universitetsnivå. Han har tidigare arbetat som ekonomiassistent och har erfarenhet från logistik, myndighetskontakter, leverantörs och kundreskontra, fakturahantering samt utlandskontakter.
Vem kan detta vara ?
BÄTTRE ETT HÅRT SKOTT I SARGEN ÄN ETT LÖST PÅ MÅL
- challe_berglund
- Forumproffs
Re: Lakers söker..
Vart har du fått detta i från?ON THE WAY UP wrote:Växjö Lakers söker jobb och boende!
Vem kan detta vara ?
Once a laker, always a laker!
Jag har ingen aning men man kan ju tänka lite logiskt om han nu vill ha ett jobb även efter den aktiva karriären så är han säkert 30 eller uppåt inte omöjligt att han kommit från utlandet. Erik Andersson känns ganska fel enligt min "fantombild"
- In hoc signo vinces -
[img]http://smileys.smileycentral.com/cat/20_2_75.gif[/img]
[img]http://smileys.smileycentral.com/cat/20_2_75.gif[/img]
Har de helt rätt iLobo wrote:Jag har ingen aning men man kan ju tänka lite logiskt om han nu vill ha ett jobb även efter den aktiva karriären så är han säkert 30 eller uppåt inte omöjligt att han kommit från utlandet. Erik Andersson känns ganska fel enligt min "fantombild"
Once a laker, always a laker!
-
ON THE WAY UP
- Forumproffs
Re: Lakers söker..
Stoffe wrote:Vart har du fått detta i från?ON THE WAY UP wrote:Växjö Lakers söker jobb och boende!
Vem kan detta vara ?
Mail från Peter Ländell som gått ut till alla sponsorer.
BÄTTRE ETT HÅRT SKOTT I SARGEN ÄN ETT LÖST PÅ MÅL
Emwall trivs väldigt bra i Linköping och har förmodligen aldrig tänkt flytta där ifrån. Har väl nyligen skrivit på ett nytt kontrakt med LHC och tänker förmodligen bo kvar där när karriären är slut. Trist, Man hade ju hoppats på att se honom i TAIF tröjan innan karriären va över.Stoffe wrote:Har de helt rätt iLobo wrote:Jag har ingen aning men man kan ju tänka lite logiskt om han nu vill ha ett jobb även efter den aktiva karriären så är han säkert 30 eller uppåt inte omöjligt att han kommit från utlandet. Erik Andersson känns ganska fel enligt min "fantombild"Först slog tanken mig Fredrik Emvall men han har ju spelat ett antal elitserie matcher nu. Kanske Henrik Andersson är på G hem igen
Henke har väl en IT utbildning?Stoffe wrote:Har de helt rätt iLobo wrote:Jag har ingen aning men man kan ju tänka lite logiskt om han nu vill ha ett jobb även efter den aktiva karriären så är han säkert 30 eller uppåt inte omöjligt att han kommit från utlandet. Erik Andersson känns ganska fel enligt min "fantombild"Först slog tanken mig Fredrik Emvall men han har ju spelat ett antal elitserie matcher nu. Kanske Henrik Andersson är på G hem igen
-
Flest mål vinner
-
NEDOMANSKY
- Inaktiverad användare
Lill-Fimpen är välkommen till Växjö Lakers, definitivt. Men jag ställer mig förbannat tveksam till om han (poängmässigt) skall kunna fylla någon av luckorna som Mäster eller Bois lämnar efter sig. Det är ju inga dussinlirare vi snackar om. Bois och Mäster visste vi skulle producera. Jag är tveksam till om Lill-Fimpen kan axla manteln som given sniper? Jag tror inte det. Han kommer säkert producera, men inte på samma säkra sätt som Mäster och Bois. En andra-/tredjeformations spelare anser jag. Säkrare och tyngre sniperkort efterlyses om det skall lukta kvalserie 07/08. Om Turbo-Stiig också lämnar så ser det minst sagt...intressant ut...
/T5!!
/T5!!
[b][size=134]TALA ÄR GULD - TIGA ÄR SILVER[/size][/b]
-
NEDOMANSKY
- Inaktiverad användare