Va gött att Steve är till baka
Moderators: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator
-
- Forumamatör
Va gött att Steve är till baka
O Steve är med och lakers vinner så kastar jag in min halsduk till han:D[/b]

Lakej#4
Angenämt problem får våra Coacher på söndag. Det är NU som vi skall börja klättringen. Äntligen så är Turbo-Stiig back in buisness!!! Så här skulle jag vilja se formationerna.
Thorrsten, Mäster, Bois
Rosén, Stiig, Copacabana (Succé?)
Romö, Carlsson, Markusson
Hirvonen, Hjalle, Weinis, Günther (bänken?)
/T5!!
Thorrsten, Mäster, Bois
Rosén, Stiig, Copacabana (Succé?)
Romö, Carlsson, Markusson
Hirvonen, Hjalle, Weinis, Günther (bänken?)
/T5!!

[b][size=134]TALA ÄR GULD - TIGA ÄR SILVER[/size][/b]
bobba;
Istället för att bara skrika rakt ut så kan du väl istället berätta för oss alla vem du tycker skall förpassas till bänken? När nu forwardsbesättningen i Växjö Lakers är fulltalig så tycker jag att Günther är den som tillför minst på isen och skall således förpassas till bänken. Konkurrensen i laget är nu tuff och hans uppgift på isen finns det andra ordinarie spelare i laget som kan uträtta minst lika bra - om inte bättre.
/T5!!
Istället för att bara skrika rakt ut så kan du väl istället berätta för oss alla vem du tycker skall förpassas till bänken? När nu forwardsbesättningen i Växjö Lakers är fulltalig så tycker jag att Günther är den som tillför minst på isen och skall således förpassas till bänken. Konkurrensen i laget är nu tuff och hans uppgift på isen finns det andra ordinarie spelare i laget som kan uträtta minst lika bra - om inte bättre.
/T5!!
- Åryd Lakej
- Forumdemon
Det framgår ju klart och tydligt i intervjun med Kusstemo att det är tänkt att Stiig ska spela med Hirvonen och Copacabana. Tråkigt, fegt och spilld arbetskraft tycker jag att det är. Jag begriper inte varför Kempe trägas med att hålla tillbaka spelgeniet Rosén - en av allsvenskans bästa speluppfattare. Det är väl bara att gilla läget, men tänk om Kempe någongång kunde göra en irrationell ändring i laget. En plats i laget får man inte, den skall man förtjäna oavsett vad man heter, har i lönekufvertet eller har på sitt CV. Och det tycker jag att Rosén gång efter annan har visat. Killen skall ju spela i en framstående femma med framstående lirare.
Rosén - Stiig - Copacabana. Det hade varit nått det...
/T5!!
/T5!!
- Dragkampslakej
- Forumdemon
c70t5 wrote:Det framgår ju klart och tydligt i intervjun med Kusstemo att det är tänkt att Stiig ska spela med Hirvonen och Copacabana. Tråkigt, fegt och spilld arbetskraft tycker jag att det är. Jag begriper inte varför Kempe trägas med att hålla tillbaka spelgeniet Rosén - en av allsvenskans bästa speluppfattare. Det är väl bara att gilla läget, men tänk om Kempe någongång kunde göra en irrationell ändring i laget. En plats i laget får man inte, den skall man förtjäna oavsett vad man heter, har i lönekufvertet eller har på sitt CV. Och det tycker jag att Rosén gång efter annan har visat. Killen skall ju spela i en framstående femma med framstående lirare.
/T5!!
Vad bra att Custemo är tränare då så han får göra som han vill

Hockey går ut på att göra fler mål än motståndaren!
Lakerdome;
Jag måste erkänna, jag blev både rörd, tårögd och illa till mods när jag läste din signatur. Mången signaturer hafver jag läst, men din tar priset. Associationen är total, skrämmande bilder rullas upp...det stiiiiiinker lång väg. Hemska saker det däringa...
/T5!!
Jag måste erkänna, jag blev både rörd, tårögd och illa till mods när jag läste din signatur. Mången signaturer hafver jag läst, men din tar priset. Associationen är total, skrämmande bilder rullas upp...det stiiiiiinker lång väg. Hemska saker det däringa...
/T5!!