Rögle - Växjö Lakers
Moderators: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator
-
- c/o LL´s Forum
Rögle - Växjö Lakers
En söndag och bortamatch mot ( just nu ) obesegrade rögle.
Jag undrar om lakejerna anordnar bussresa till denna match och hur många bussar blir det i sådana fall ? , tror många kan vara intresserade att åka till Ängelholm denna söndag
Jag undrar om lakejerna anordnar bussresa till denna match och hur många bussar blir det i sådana fall ? , tror många kan vara intresserade att åka till Ängelholm denna söndag
"- Jag kan ärligt talat säga att det var en av de bästa tiderna i mitt liv." / Shjon Podein om tiden i Växjö
-
- c/o LL´s Forum
- jollemannen71
- Forumamatör
2-4 till lakers
om du vill tippa resultatet är du välkommen att göra det i Malul´s Tipstävling som är en egen kategori /Dolitle
om du vill tippa resultatet är du välkommen att göra det i Malul´s Tipstävling som är en egen kategori /Dolitle
-
- Forumdemon
Ni får 200 biljetter.skarza wrote:ja deffenetivt jag ska med om det blir bussar starta upp det så fort som möjligt hur många platser får man plats me i ängelholm?
Lyckas ni ta slut på dem så får ni köpa biljetter på samma sätt som alla andra genom att t.ex. boka från kansliet. Dessa får då finna sig i att sitta/stå lite utspridda över hela hallen.
4600 platser finns varav uppskattningsvis 3300 bokas upp av Röglefans.
Det handlar om säkerhet både för gästande och hemmapublik att det som kallas bortastå eller apburen är till för gästande supporterklubb. Sen kan givetvis folk köpa sittplats eller ståplats från gästande klubb precis som alla andra men större sällskap av tx lakejer på vår ståplats blir ett säkerhetsproblem presis som en massa AIA:are på er ståplats och är därför inte jättebra
För två säsonger sen kunde ni eftersom ni var ute i riktigt god tid boka upp hela balkongen, skulle inte tro att det funkar nu eftersom draget efter abbonemang har varit stort i år och därför är många platser redan bokade på hyllan.
Dom flesta klubbar försöker givetvis se till att sin hemmapublik får så många och bra platser som möjligt gäller dock ej AIK och HIF dom gör tvärtom eftersom bortapubliken vanligtvis är större än hemmapubliken i Sthlm

För två säsonger sen kunde ni eftersom ni var ute i riktigt god tid boka upp hela balkongen, skulle inte tro att det funkar nu eftersom draget efter abbonemang har varit stort i år och därför är många platser redan bokade på hyllan.
Dom flesta klubbar försöker givetvis se till att sin hemmapublik får så många och bra platser som möjligt gäller dock ej AIK och HIF dom gör tvärtom eftersom bortapubliken vanligtvis är större än hemmapubliken i Sthlm
-
- Forumdemon
Har nu läst ett par ggr att man kallar mig för "kyparen". Jag har inte orkat reagera tidigare men nu måste jag nog sätta ner foten.
Kyparen på tyska är "herr ober" medans "oberst" betyder överste.
Så vill ni inte tilltala mig som Herr Oberst så kan ni väl iallafall köra på Överste
Hoppas ni kommer många till Ängelholm (för ert eget bästa)
Välkommna!
Så vill ni inte tilltala mig som Herr Oberst så kan ni väl iallafall köra på Överste

Välkommna!
-
- c/o LL´s Forum
Okej kyparn!Herr Oberst wrote:Har nu läst ett par ggr att man kallar mig för "kyparen". Jag har inte orkat reagera tidigare men nu måste jag nog sätta ner foten.
Så vill ni inte tilltala mig som Herr Oberst så kan ni väl iallafall köra på Överste![]()
Välkommna!
Skickat från min iPhone 6.0 via Pekfingret.
Funderar oxå på det... sist jag var där hade jag svart-vit randig tröja
. Rögle - Frölunda i gamla ettan.
Kommer ihåg att det var ett jävla ös på läktarn. Kan inte tänka mig att klacken kommer i närheten av det idag...

Kommer ihåg att det var ett jävla ös på läktarn. Kan inte tänka mig att klacken kommer i närheten av det idag...
”Demokrati är det fenomen då det inkompetenta flertalet
ges möjlighet att välja det korrupta fåtalet.”
G. B. Shaw
ges möjlighet att välja det korrupta fåtalet.”
G. B. Shaw
-
- c/o LL´s Forum
hade det varit vilken annan match som helst för öster hade jag åkt till ängelholm för första gången , men det får vänta.Putte/LL wrote:ANMÄL ER FÖR SATAN!!!!![]()
Tänk inte ens tanken att gå på fotboll!!!
Tror ändå ni blir 200 utan problem.
klart den roligaste resan på hela året
"- Jag kan ärligt talat säga att det var en av de bästa tiderna i mitt liv." / Shjon Podein om tiden i Växjö
- Medgångssupportern
- Site Admin
Du skulle varit med när det behövdes både vinterjacka och långkalsonger för att gå på ishockey.20 grader kallt och snöstorm och då spelade Växjö i högsta serien.Så en novembermatch utomhus är inget som bekymrar ,men tusan att dessa båda matcher ska krocka med varandra.LAKEJ89 wrote:Glöm inte vinterjackan!
Ingen match är spelad förrän den är slut!