Jävla skönt att messa stack från klubben och ejdepalm oxå för den delen..såna spelar som bara tänker på pengar behöver inte lakers. och på tala om det såå kommer KLOCKAN att börja ticka på tisdag har jag hört. Växjö Lakers kommer att presentera ny forward från elitserien... www.eliteprospects.com/player.php?player=228
Om Lakers inte har råd att finansiera Johan "Vem då" ...hur ska då klubben kunna ge lön åt en spelare som har sina bästa år framför sig i elitserien, dessutom i en av landets top-tre-klubbar.
It's so simple to be wise. Just think of something stupid to say and say the opposite.
Det kan helt enkelt vara så att Spelarn och klubben har olika uppfattning om hur mycket han är värd.
Jag är övertygad om att klubben kan finansiera ganska rejält dyra spelare, men då vill det till att man inte betalar överpris för medelmåttor.
Vet inte hur många de var, men kanske bortåt ett tusental, och de lät som tiotusen. Supportrar och spelare och ledare älskade varandra där ute på isen. Det var gott att se på.
Högardh har ju sina bästa år bakom sig, så varför inte tagga ner i en allsvensk förening, dra hem lite "lätta" kulor och få hjälp med en civil karriär.......
carl wrote:Högardh har ju sina bästa år bakom sig, så varför inte tagga ner i en allsvensk förening, dra hem lite "lätta" kulor och få hjälp med en civil karriär.......
Låter skumt att han skulle välja en klubb som är lite "off" från där han bor, när det fanns andra klubbar i närheten som antagligen skulle svälja han med hull och hår t.ex. MÖFF och Rögle. Men konstigare saker har hänt under silly season.
tomazzz wrote:och på tala om det såå kommer KLOCKAN att börja ticka på tisdag har jag hört. Växjö Lakers kommer att presentera ny forward från elitserien