Everts VLH (18/19) 2.0
Moderators: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator
-
- Forumdemon
Re: Everts VLH (18/19) 2.0
Detta löser sig, vi har två spelare (varav en forward) i poängligans Topp 75
- steve_saviano_theking
- Forumproffs
Har man funderat på om vi ens överlever att åka ur? Eller har man ens funderat i banorna att om vi värvar så skulle det faktiskt i sig kunna dra folk till matcherna. Så som vi spelar nu drar vi inga extra besökare.
Låt det få kosta lite. Som HV med Ang.
Låt det få kosta lite. Som HV med Ang.
Ett skott! Ett mål! För Lakers!
Re: Everts VLH (1[emoji239[emoji2394]]/1[emoji239[emoji239[emoji2393]]]) 2.0
Det jag tycker är oroväckande är att vi faktiskt var ganska många som långt innan säsongen drog igång, funderade över vem/vilka som skulle göra målen. Om vi novisa ställer den frågan så tycker man att även sportledningen borde funderat i dom termerna. Med facit i hand. Istället säger vår sportchef att vi måste sprida ut poänggörandet på fler spelare. Hur har det gått? Hur gör man helt plötsligt om spelare som normalt inte gör så mycket poäng till konsekventa poänggörare. Naivt i mina ögon. Jag är uppriktigt väldigt orolig. Jag trodde HE var medveten om att ett välbalanserat lag behöver alla ingredienser. Men den här gången har man valt bort en ingrediens……. varför?
Skickat från min iPhone med Tapatalk Pro
Skickat från min iPhone med Tapatalk Pro
Så är det med det, som det
är, me det som är, så är det
är, me det som är, så är det
Everts VLH (18/19) 2.0
Vi gjorde oss av med Kossila, Rosén, sylve, Östlund och Reider.
Fundera på vad vi fått in på forwardssidan.
Ni ser, ekvationen går inte ihop alls. Vi ligger där vi ligger på grund av att vi inte duger till framåt. Att Evertsson trodde att ekvationen skulle gå ihop är en gåta.
Tycker truppen är extremt illa skött rätt igenom. Vi fick stöttespelaren Lundberg skadad hela säsongen redan i omgång 1 och han är inte ersatt. Varför gav man fan i det? Så bred trupp har vi inte.
Skickat från min iPhone med Tapatalk
Fundera på vad vi fått in på forwardssidan.
Ni ser, ekvationen går inte ihop alls. Vi ligger där vi ligger på grund av att vi inte duger till framåt. Att Evertsson trodde att ekvationen skulle gå ihop är en gåta.
Tycker truppen är extremt illa skött rätt igenom. Vi fick stöttespelaren Lundberg skadad hela säsongen redan i omgång 1 och han är inte ersatt. Varför gav man fan i det? Så bred trupp har vi inte.
Skickat från min iPhone med Tapatalk
Säg vad du gör och gör vad du säger !
-
- Forumdemon
Tidigare har Podeins, Reddox, Josefssons och Roséns lyckosamma ande vilat över hela föreningen, vinnarkulturen och popcorntänket har suttit i väggarna. Nu står vi här med en uppgiven Jönsson i båset och med Strandbergs menlösa ande vilandes över hela skiten. Det såg hemskt ut sista året Fröberg & Co gled omkring här, men detta är ännu värre: fullständigt kallsinnig inställning till allt som sker, både på och utanför isen. Denna vägen leder rakt ner i allsvenskan, och vidare neråt. Agera för fan!
Höneröven och dennes egenplockade nickedocke styrelse sitter med armarna i kors och gör inte ett skit. Pinsamt att det får gå till så här UTAN DET SKER ÅTGÄRDER - VLH har ju för i helvete ett rykte att upprätthålla!
-
- c/o LL´s Forum
Antar att Coach och Chief har vänt på alla stenar för nuvarande manskap. Då återstår att chansa och ta in Rosen i båset och att anställa en spelare till truppen. Egentligen vilken som helst om inget riktigt bra namn finns tillgängligt. Något måste hända med dynamiken. Det handlar om att försöka med något för nu har det rullat på länge nog med piska och morot.
- steve_saviano_theking
- Forumproffs
Ja, vi kan kanske försöka ta in en målskytt från div 1 med tanke på vår dåliga ekonomi, det borde väl inte bli allt för dyrt väl? Det behövs röras om i grytan.
Ett skott! Ett mål! För Lakers!
Enkel ekvation. Om det inte ageras i NÄRTID så kommer Kranarna att strypa$!
-
- Forumdemon
Evertsson, WHO? Sitter han vid sin pelare i Vida och luktar på blommorna eller är han redan på plats i Göteborg?
Det hjälper såklart inte ett skit att han erkänner sitt misslyckande med årets miserabla trupp, men det skulle ändå kännas aningens bättre i supporterhjärtat ifall han rakryggad stod upp för vad han krafsat ihop, i stället för att som nu ducka för både kritik och intervjuer.
Det hjälper såklart inte ett skit att han erkänner sitt misslyckande med årets miserabla trupp, men det skulle ändå kännas aningens bättre i supporterhjärtat ifall han rakryggad stod upp för vad han krafsat ihop, i stället för att som nu ducka för både kritik och intervjuer.