Skickat från min iPhone med Tapatalk Pro
Moderators: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator
Jag flaggar för Färjestad & Örebro.PutteA wrote:Daniel Zaar på väg tillbaka in i Rögle. Jag tror att hur vi än vänder och vrider på saker så kommer vi ha ganska svårt att hävda oss i ett slutspel. Tror allt kommer att handla om Luleå, Skellefteå, Frölunda och Rögle. Ev utmanar Leksand. Tror inte några andra lag har potential att vara med i snacket, och definitivt inte Lakers. Jag tror vi kommer att blanda och ge fortsättningsvis också och vi kommer sluta på det poängsnitt vi har just nu, vilket kommer placera oss runt plats 8-10 i bästa fall.
Logik och känsla går inte alltid hand i handVaranen wrote:Eller inte så konstigt eftersom vi minskade spelarbudgeten med 10 mille.
Stor besvikelse i Färjestad och överlag inget märkvärdigt. Hade varit besviken om han kom till oss utifrån den prislapp han säkert har.vlk wrote:
Kan fatta hur du menar och känner, men håller inte med alls.Stupet wrote:18 min sen fönstret stängde och det blev som många av oss trodde. Inte ett skit in.
Det ska bli intressant efter denna säsongen vad bokslutet hamnar på. Är det plus/minus noll så borde en del huvud rulla.
Och det jag kommer säga nu kommer typ alla härinne kritisera men det är vad jag tycker. Tycker att klubben borde ha en omstart. Nu lämnar Sam. Varför kan inte Evertsson oxå lämna? Jag tror att denna klubben skulle må bra av lite förändring och lite nytänk. Jag håller med om att Evertsson har gjort mycket bra saker för klubben. Men nångång måste även den eran ta slut.
Som sagt. Det är bara min tanke.
Klart man får. Men på samma sätt kan du ju få kritik. Mitt största problem med dina och Klokers kommentarer... Ser er som en och samma person är att ni ALLTID kritiserar. Ni är negativa till mer eller mindre allt trots att Evertsson och resten av ledningen har vunnit tre guld på sex år. Därför bryr jag mig inte om er kritik. Ska en sportchef lämna så ska det ju inte vara mitt i säsongen så varför ta upp det nu är ju konstigt. Det ska göras när säsongen är slut i min bok och jag tycker du är helt fel ute både i din kritik och din post här. Det jag tycker ni glömmer är det finns 13 andra klubbar som jobbar exakt lika hårt för att vinna och signa spelare. Det är inget lätt jobb där man plocka det man vill ha.Stupet wrote:Om det ska vara den tonen att man inte kan kritisera en person i klubben utan att han ska höjas som en gud då är det något som är väldigt fel. Och isf skulle jag efter 23 år som supporter lämna direkt!
Man får tycka vad man vill utan att det ena är rätt eller fel.
Den här inställningen har jag alltid tyckt är skitrolig. "Vi har bara vunnit tre titlar och vunnit tabellen tre gånger. Nu har vi en dipp. Allt är Karatessons fel, avgå!"StenhårtSlagskott wrote: [...] negativa till mer eller mindre allt trots att Evertsson och resten av ledningen har vunnit tre guld på sex år.
Du ska ha klart för dig att det är den här tonen du skapar runtomkring dig. Så ta dina 23 år och var nöjd med det, om du inte kan ändra din attityd och sätt att se på ledarskap och hur proffsiga Lakers är som organisation tar jag nu mitt ansvar och trycker det rakt upp i fejan på dig. Varsågod! Du förtjänar den dryga tonen i dessa inlägg.Stupet wrote:Om det ska vara den tonen att man inte kan kritisera en person i klubben utan att han ska höjas som en gud då är det något som är väldigt fel. Och isf skulle jag efter 23 år som supporter lämna direkt!
Man får tycka vad man vill utan att det ena är rätt eller fel.