Ejdepalm borta.......länge??

Här diskuterar du allmänt hockeysnack.

Moderators: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator

ruppo
Forumdemon

Post by ruppo »

Varanen wrote:Om inte skadan hindrar hans skridskoåkning så har vi stor nytta av honom, även om han inte går på exakt 100%. Så mycket hockey har han i sig.
Jepp! o fastän han inte kan åka skridskor så bra så kan han stå på blålinjen i PP o bara mata skott mot mål så in i H! :lol:
[b][url]http://www.vaxjolakers.se[/url][/b]
C70T5
c/o LL´s Forum

Post by C70T5 »

Knäskadan i sig hämmar inte skridskoåkningen överhuvudtaget - det som kan hämma Ejdepalms agerande på isen ligger slätt och lätt på det psykiska planet. Vågar jag ta denna smällen, vågar jag trycka på som jag brukar i skridskoåkningen. Och precis som Gretzky skriver, något rundningsmärke i defensiven har vi inte råd med. Jag tycker att det är riktigt kul (viktigt) att Ejdepalm är tillbaka alla redan i morgon - hoppas att han kan hitta tillbaka till det den storform som han visade upp innan han skadades.

/T5!!
[b][size=134]TALA ÄR GULD - TIGA ÄR SILVER[/size][/b]
Nyström han e kung i VLH!
Forumamatör

Post by Nyström han e kung i VLH! »

är det jag som e blind eller är det så att ejdepalm värkligen ska spela imot sundsvall?
VLH ÄR DOM BÄSTA!!
ruppo
Forumdemon

Post by ruppo »

Nyström han e kung i VLH! wrote:är det jag som e blind eller är det så att ejdepalm värkligen ska spela imot sundsvall?
Ja han ska spela!
[b][url]http://www.vaxjolakers.se[/url][/b]
Fredrik R
c/o LL´s Forum

Post by Fredrik R »

Klart han spelar. :D
Pesse
Forumamatör

Post by Pesse »

Kanon att han är tillbaka :)

Jag flyttade från Växjö för några månader sedan. Nån som kan berätta hur han har skött sej efter skadan?

Och han lär väl operera efter säsongen och bli borta 4-5 månader?
Räven
c/o LL´s Forum

Post by Räven »

Ejderpalm är stabil och betyder mycket för laget rent mentalt.
"Var dig själv, det finns redan så många andra"
Rebecca
Forumentusiast

Post by Rebecca »

Pesse wrote:Kanon att han är tillbaka :)

Jag flyttade från Växjö för några månader sedan. Nån som kan berätta hur han har skött sej efter skadan?

Och han lär väl operera efter säsongen och bli borta 4-5 månader?
Jag skulle vilja säga att han har skött sig helt ypperligt. Lakers gick ner sig riktigt duktigt när han blev skadad, men lyfte sig lika mycket när han kom tillbaka så jag håller med Räven, mentalt är han en klippa i lakers och spelmässigt är han enormt betydelsefull. Han spelar med ett lugn och en trygghet som inte många backar gör. Han skada påverkade Lakers negativt, men nu är han tillbaka och ingen är gladare än jag! Han dominerade på träningarna direkt när han var tillbaka...helt sjukt!
Fredrik R
c/o LL´s Forum

Post by Fredrik R »

Målet i tom bur i går såg helt underbart ut, även om det var svårt för hn att missa :lol:
Räven
c/o LL´s Forum

Post by Räven »

Jo, men hans behandling av pucken fram till, att det bara var att lägga in den andades lugn och harmoni, han är riktigt stor.
"Var dig själv, det finns redan så många andra"
Fredrik R
c/o LL´s Forum

Post by Fredrik R »

Räven wrote:Jo, men hans behandling av pucken fram till, att det bara var att lägga in den andades lugn och harmoni, han är riktigt stor.
Ja det är en fröjd att se han. :D
Flanders
Forumdemon

Post by Flanders »

Slipar Ejdepalm bara på sitt defensiva spel lite så kan han mycket väl ta steget upp i Elitserien, offensivt har han definitivt kvalitéerna som krävs, och han måste ju vara en av hockeysveriges bästa skridskoåkare, helt underbart att se när han glider fram över isen. Och som ni andra säger, det mesta tyder på att han bidrar mycket på det mentala planet, det är nog en spelare som de andra ser upp till och gärna förlitar sig till.
hockey spelas på is, inte konstigt om spelare blir kalla ibland

(Vart tog Gretzky vägen?)
Post Reply