Då får dom nog tänka om !Stenkistan wrote:GS wrote:
Lämnar truppen.
Moderators: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator
-
- Forumentusiast
Om jag inte minns fel så utnämde Fagerwall (!!!) Arup till en av de bästa spelarna på planen mot Rögle i fredags. Inte för att jag såg matchen, men man börjar ju undra över hur ekvationen går ihop.Varanen wrote:Det är lugnt C70. Du hade tillfälligt drabbats av varje hockeyfans förbannelse - Man älskar ALLA sina krigare.c70t5 wrote:Ok, jag ger mig...
Men jag tyckte att Arup var bra när han fick chansen, möjligen att man blivit förblindad av hans mäktiga skott som han satte, ja ok, för ETT tag sedan...
/T5!!![]()
Att värva en målvakt känns också lite konstigt i det här läget. Jag förstår att man vill åstadkomma förändring, men det här känns inte genomtänkt. Hoppas bara att det inte får konsekvenser för framtiden! Själv hade jag nog tänkt till både en och två gånger innan man tackar jag till spel i Lakers nästa säsong. Man vill ju inte sluta som Strandberg.....
Nä, jag efterlyser nog lite mer tålamod. Med spelarna alltså. En ny tränare hade väl varit den snabbaste och enklaste lösningen???? Nä, jag ångrar mig igen.

Motivation slår klass...